Taken - Del 7

- Var det inte han som gav dig sitt nummer och skickade en drink? frågade hon.
- Jo det är ju faktsikt sant.
- Då så! komigen slöfock! sa hon och började dra i mig igen.
.
- Hej Killar! 

Sa Emilia och killarna tittade upp. Jag skämdes så jag höll på att dö men Emilia körde på. Hon hade bättre självförtroende än dom flesta och var inte särskilt rädd för att ta kontakt med nya människor.  Det hade i och för sig inte jag heller, men jag lät ofta folk komma till mig. Då kunde jag babbla på och allt. Men att gå fram till helt "främmande" människor va inte min grej.  Jag tittade upp oh mötte Zayns ögon för tredje gången denna veckan. Han log och jag gick runt klungan och fram till honom.Jag visste inte om jag skulle ge honom en kram eller hälsa med ett handlsag. för jag kände ju inte honom , men på ett sätt gjorde jag ändå det lite. Vi hade ju smsat hela veckan och vi hade snackat om att träffas igen. 
- Hej! sa han och löste mitt problem. Han gav mig en kram och jag kunde inte låta bli att dra in så mycket luft i näsan. Han luktade killprafym och det va min favorit doft. Jag älskade killar som lukatde lite av parfym.
- Hej! Sa jag när han släppte mig. Jag tog den sissta klunken av min drink som jag fått av honom och log.
- Vem är din kompis? 
- Emilia! Svarade jag.
- Jasså det är så Emilia ser ut , jag trodde hon som var på fiket var Emilia! sa han och log.
- Nej det var My! Du får ursäkta Emilia. Hon är lite framfusig! sa jag när jag fick syn på att hon hade uppe sin mobil och tog bilder tillsammasn med Harry och Niall.
- Jag tycket det är roligt med sånna människor som är frammåt , och häldre att hon går fram än smygfottar. Sa han och skrattade. Jag höll på och dö av hans skratt. Jag förstod verkligen vad fansen såg hos honom nu när jag fick titta på honom nära.
- Ska vi dansa? Flög det ur mig. Jag tror det va alkoholen som talade där. Men han nickade och vi gick upp på dansgolvet.
.
Klockan två hade jag tappat bort alla jag kände. Tidigare på kvällen hade vi träffat William, Patrik och fler av deras killkompisar. Men till och med dom hade jag tappat bort . Jag yrade omkring inne på klubben och till slut hittade jag Louis och Liam. Vi hade snackat lite med dom innan och jag vågade mig fram.
- Hej ,har ni sett någon av mina kompisar? frågade jag blygt. Jag visste inte äns om dom kom ihåg mig. Men Liam bara log och sa.
- Jag tror någon av dom du va med innan står där borta , Alex va det va? frågade han och jag nickade. Glad över att jag inte gjort bort mig. Han hade pekat bort mot baren och där satt Isabell, resten av tjejerna vi kom med, Niall och Zayn. Isabell satt nära Zayn och snackade. Jag orkade inte med fler folk och ville bara hem. Så jag struntade i dom och gik mot dörren. Jag skrev ett sms till Emilia men precis innan jag skickade smsett  fick jag syn på henne. Och hon stod i armarna på Harry och hade sina läppar tryckta mot hans. Jga gick fram och tvekade lite innan jag knackade henne på axlen.
- Jag drar nu! sa jag och hon mötte min blick.
- Ska jag följa med? frågade hon och jag skakade på huvudet. 
- Nej stanna du , vi ses sen! sa jag och gav henne en puss på kinden. Hälsa Zayn från mig! sa jag till Harry och vinkade hejdå till dem. Jackan och väskan fick jag i garderoben och sedan hoppade jag in i taxin och den körde raka vägen hem till vår lägenhet. Skorna åkte av i hissen och sedan gick jag som en mumie och bytte om till min pyamas. Sängen var helt underbart mjuk och jag somnade efter bara fem minuter. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super bra !!

2012-09-26 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0