You've got that one thing - del 3

Jag kollade klockan och insåg att jag hade varit ute i två timmar. Musklerna var trötta och jag var helt genom svettig. Tio minuter senare stod jag och stretchade utanför porten. Adam kom ut och kollade chockat på mig.
- Har du varit ute och sprungit hela tiden? Frågade han.
- Ja , svarade jag kort.
- Okej , vi ses Abby, sa hon och släntrade bort mot sin bil. Jag gillade inte honom fast samtidigt fanns där inget han hade gjort. Men det var något skumt med honom.

Jag kom upp till lägenheten och till min förvåning var dörren låst. Som tur va hade jag med mig mina nycklar så att jag kunde öppna. Jag sprakade av mig skorna i halen och skrek:
- Hallå? Inget svar. Hallå? ropade jag igen. Jag antog att Julia satt i bilen och skulle iväg med Adam. Jag drog av mig linnet och shortsen och skulle precis öppna badrumsdörren när ytterdörren öppnades istället. In kom Adam med ett sliskigt leende på läpparna. Jag kollade på honom och höjde ena ögonbrynet.
- Andra gången du är lättklädd inför mig idag , detta måste betyda att du vill ha mig! Sa han självsäkert och jag äcklades av tanken. Adam var inte precis min typ.
- Inte precis, sa jag och gjorde en ansatts för att öppna badrums dörren igen.
- Vill du ha sällskap där inne? frågade han och nu stod han precis framför mig.
- Men ush Adam , vad håller du på med? sa jag ilsket.
- Jag vet att du vill ha mig, sa han och tog tag i min handled.
- Släpp nu , jävla äckel! sa jag högt och han skrattade. Han drog in mig i badrummet och jag försökte göra motstånd men han var två huvud längre än mig och väldigt stark. Han låste dörren kom mig och tryckte mig mot dörren.
- Släpp för helvete! skrek jag och han satte sin hand för min mun.
- Om du bara är tyst så går det här mycket lättare, sa han med en elak röst. Han drog ner mina trosor och det lät som tyget gick isönder. Sedan fumlade han med sina egna byxor. Jag försökte ta mig låss men han höll hårt. Han slog mig men knyten näve precis under ögat och jag skrek till. Sedan trängde han in i mig. Då skrek jag ännu mer. Smärtan gick inte att beskriva. Jag va helt torr och det känndes som någon stuckit en kniv i underlivet på mig.
- Tyst din hora, alla vet att du också vill det här , sa han och jag kände tårarna rinna ner för kinden. Hur kunde någon göra såhär? Hur kunde någon vara så grymm?  Han särade lite på fingrarna som han höll för min mun och jag fick tag i hans ringfinger. Jag bet så hårt jag kunde och Adam skrek till och for till golvet. Det kom blod från hans finger men dte sket jag i. Jag öppnade dörren och sprang så fort jag kunde ut i trapphuset. Jag kom ut utomhus och sprang ut på gatan. Två starka ljus lös mig rakt i ansiktet och någon tutade. Men jag kunde inte röra benen. Jag var fastfrusen. Bilen tvärstannade och två killar hoppade ur.
- Hallå tjejen, du kan inte stå mitt i vägen, sa en av killarna med hög men ändå vänlig röst. Benen vek sig , sen kommer jag inte ihåg mer.
.
Liams perspektiv.
- Harry  där stor en tjej , BROMSA! sa jag , eller det sissta skrek jag. Harry tutade samtidigt som  han tvärstannade. Tjejen var mörk runt ögat och hade nästan inga kläder på sig. Vi hoppade båda ur bilen och jag sa:
- Hallå tjejen, du kan inte stå mitt i vägen. Hon reagerade inte på min röst utan trillade handlöst ner på gatan.
- Shit, vi måste fan hjälpa henne, ge mig din tjocktröja! sa Harry smått panikslaget. Jag drog av mig min tjock tröja och gav den till Harry. Vi sprang båda fram till tjejen och Harry la den gråa tröjan över henne. Och när jag såg hennes ansikte på nära håll uptäckte jag till min skräck  att jagg visste precis vem hon var. Även om vi inte sätts på sex år var hon sig lik.

Anledningen varför jag bytt namn på Adam (Marcus) så är det för att jag upptäckte att en kille i mina vänners novell också hette Marcus och att dom hade en Julia också. Och jag vill ha en unik novell och då tyckte jag det va lättare att byta namn på honom.
Många kommentarer på denna delen? Jobbat stenhårt med den.
Kram!

Kommentarer
Postat av: börjar på e och slutar på lin

AAAA så spännande!! det blev ju som vi snackade om ;) skynna dig att lägga ut fler delar!!! :D

2012-03-28 @ 18:29:03
URL: http://elinjacobssons.devote.se
Postat av: Anonym

Faaaan va bra!!!!!! Jag längtar jättemycket tills nästa! Du är grym ju!

2012-03-28 @ 18:38:07
Postat av: Cornelia

Jag kan inte beskriva hur gärna jag vill ha ett kapitel till ikväll:(

Grymt kapitel;)

2012-03-28 @ 18:45:59
Postat av: Sofia

Riktigt grymt! Älskart :D

2012-03-28 @ 18:49:39
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Louise

oohhh myy fucking goodd!!

visste ju att hon var Liams gamla kompis och hade förväntat mig någon läskigt från adam (höll på att skriva marcus... haha) men inte så här! skit asså jag kommer spricka av nyfikenhet innan nästa del kommer! :)

2012-03-28 @ 19:26:19
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Jätte bra verlkigen :D

2012-03-28 @ 19:55:36
Postat av: Jull

iiiiii gud vad jag älskar drama alltså!!!Längtar till nästa!:D

2012-03-28 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

Skiit bra kapitel

2012-03-28 @ 21:24:04
Postat av: Melina

Skit bra!

2012-03-28 @ 22:35:50
Postat av: Nina

Shiitt vad braaa!!!!! Kan inte vänta till nästa!!

2012-03-28 @ 23:05:10
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Lisa

Woho jättebra :)

2012-03-28 @ 23:45:52
Postat av: Julia Ekedahl

Så sjukt grymt bra asså! <3

2012-03-29 @ 07:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0