You stole my heart - Del 71

10 år efter brölloppet.
Liam 30 år.
Jasmine 29
Ellen 28
kajsa 27
Louis 32
Harry 29
Niall 30
Zayn 30.

Jasmines perspektiv.
när jag fyllde 20 fick jag min första son Lucas Harry Payne. Hon är nio är gamal idag och spelar fotboll hela tiden. Han är lång för sin ålder och har samma färg på håret som sin far. När jag va 23 och Luke va 3 fick han en lillebror,  Fredric (Freddie) och han vill vara exakt som sin storebror. Men det dom båda älskar mest i hela världen är deras lilla syster Amelia. Amelia är även Liams lilla ögonsten. Han är en bra pappa och en ännu bättre man. Han älskar att vara ute och spela fotboll med killarna samtidigt som han älskar att läsa prinsess sagor för Amelia. Vi bor lite untanför London i ett barnvänligt område. Det är en stor vit villa och det ligger ganska nära både Harry och Niall's famlijer. Varken Niall eler Harry har gift sig. Men dom har båda skaffat Familj. Harry's flickvän är inte någon mindre än min egna låtsas sysster , Kajsa. Dom har en liten son på ett halv år. Niall's tjej  är gravid med parets andra dotter. Hon är i åttonde månaden.  Louis och Zayn bor kvar i centrala London. Dom är båda singlar.
.
Louis och Ellen  var tillsammans ett bra tag , fast sedan  Ellen bestämde sig Ellen för att flytta till Lund och plugga på universitetet. Och under tiden hade Louis mycket med bandet. Dom fösökte i början men sedan rann allt ut i sanden. Men dom är fortfarande vänner , och Ellen är här så ofta hon kan. Hon spenderar mycket tid med Våra barn också. Eftersom hon är singel och är gudmor till Freddie. Drt ahr hänt mycket på 12 år. Men en sak som är den samma är One Direction. Men man kan inte precis kalla det ett pojkband längre. Det gick spickrakt upp för bandet. Etta på listor över hela världen, miljontals fans och priser i hundratals. några år efter dom släppt 'What makes you beautiful' La sig hysterin. Men killarna fortsatte med musiken och dom var långt ifrån bortglömda.
.
Jag är mamma och fru. För tolv år sedan. Kunde ni se mig som det då? Liam förändrade mitt liv på så många sätt. Han tog mig ur mitt missbruk och jag har inte fallit tillbaka en ända gång. Och jag har Liam att tacka. Så med dessa orden vill jag avsluta min historia... Jag älskar dig Liam Payne. Nu då och föralltid.

Detta var sissta delen blev inte alls nöjd ... men men.
Jag kommer antagligen börja på en ny , så håll utkik i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte det va jätte bra , ser fram emot din nästa novell!

2012-03-20 @ 21:48:12
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-03-20 @ 22:59:20
Postat av: emma

det var jättebra! och längtar tills nästa novell kommer! :)

2012-03-20 @ 23:19:17
Postat av: Melissa

Aww cute! :D Ska definitivt läsa nästa novell också. Du är jätte duktig, och jag har älskat varenda del i den här novellen =D

2012-03-21 @ 16:51:16
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/
Postat av: Wilma

Awww så fint slut! Asbra novell! Längtar efter en ny :)

2012-03-21 @ 19:53:48
URL: http://wilmawentz.blogg.se/
Postat av: Anicia

Läs min 1D experience...! http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/my-1d-experience.html

2012-03-24 @ 14:03:32
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0