You stole my heart - Del 69

- Wow , Liam kommer svimma! sa Ellen när jag stod färdig framför speglen.
- Nja, men jag gillar mitt hår! sa jag och blinkade mot henne.
- Klockan är sju nu, ska vi går ner? frågade hon och jag nickade. Jag satte på mig mina pumps som var i samma färg som klänningen och gick ner. När jag kom ut såg jag Liam stå lutad mot en limousin iklädd kostym.
- Du ser helt fantastisk ut , är du verkligen min tjej? sa Liam när jag kom fram till honom.
- Tänk för att det är det! sa jag och kysste honom.

Vi hoppade in i den långa bilen och Liam hälde upp ett glas champagne till mig och ett till sig själv. Han log men jag såg att det var något som gjorde honom nervös.
- Liam vad är det? frågade jag och han log stort.
- Ingenting , inget alls! sa han och kysste mig på pannan. Ett leende spred sig på mina läppar och jag lutade mig mot Liams axel.
- Liam , du är bäst. Har jag sagt det någon gång? frågade jag och han skrattade lite.
- Nej du har du nog inte , men ja jag är ganska bra! sa han och log så att jag bara smälte.
.
Limousinen stannade utanför en av Londons lyxigaste resturanger mitt i city. Jag hade varit där en gång innan med pappa men jag kunde inte komma ihåg vad den hette. Liam tog mig i handen och vi gick in tillsammans. Eftersom det va en fin resturang fanns där ofta mycket kändisar så där stod kanske 3 papparazi fotografer. Direkt när dom såg Liam började det blixtra i kamerorna. Jag trodde Liam skulle skynda sig in på resturangen. Men nej , han vände sig mot mig och kollade in i mina ögon. Sedan kysste han mig. Det var en passionerad men ivrig kyss. Sedan tog han mig i handen igen och vi gick in.
- Jag har bokat bord i  Liam Payne, sa Liam till hovmästaren.
- Ja, det lite avskilda? frågade han och Liam nickade. Då kan ni följa med mig Mr.Payne. fortsatte han. Jag fnissade lite tyst. Det lät så roligt med Mr.Payne. Liam hörde det och skrattade lite tyst han också.
.
Liam tappade gafflen på golvet för tredje gången ikväll och jag tittade skeptsikt på honom.
- Liam seriöst , vad är det? frågade jag och han tittade lite plågat på mig.
- Jo Jasmine , jag måste berätta en sak.. Eller snarare fråga, sa han och rotade i sin ficka. Jag tänkte.. fast nej det kunde det inte vara..men kanske. Han gick ner på knä och jag kände tårarna rinna ner för  kinderna.
- Jasmine My Lisén, vill du gifta dig med mig? frågade han nervöst och höll upp en diamantring. Tårarna sprutade ut när jag sakta nickade.  Jag böjde mig fram och Liam satte på ringen på mitt finger. Sedan kysste jag honom. Det va den bästa kyssen vi någonsin haft. Glädjen inom mig kan inte beskrivas med ord. Jag hade precis sagt ja till den männsikan jag älskade mest i hela världen.
- Jag älskar dig Liam James Payne! sa jag ock kysste honom igen.

Vet inte om jag kommer skriva ett eller två inlägg till. Men den är nära slutet nu. och jag har inte kollat igenom stavfel osv eftersom jag börjar snart!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Aww<3 Hur länge har de känt varandra nu? (= Skitduktig e du! :D

2012-03-19 @ 15:11:16
Postat av: Anonym

aw , vad gulligt!!!

2012-03-19 @ 19:13:32
Postat av: Emma

Puss på Liam , han är så sjukt gullig haha!!

2012-03-19 @ 19:14:16
Postat av: Nina

Aawww så bra!

2012-03-19 @ 22:52:26
URL: http://ninakaufmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0