You stole my heart - Del 67

Kvällen va här. Jag hade fixat mig i tre timmar minst. Jag va fruktansvärt nervös. Zayn och Harry skulle hämta mig om 10 minuter så jag drog det sissta draget med mitt rosa läppstift och grankade mig i den stora speglen. Jag hade provat hur mycket kläder som helst. Men tillslut hade det blivit ett svart linne med en svart kavaj över, blåa jeans, mina lita-shoes och en rosa kuvertväska som matchade mina läppar. Min outfit var enkel men ändå fin. Mobilen vibrerade på bordet och jag tog upp det.
- Hej , kom ner vi är här! sa Zayn och jag kände hur tusen fjärilar började flyga runt i magen.

Jag sa Hejdå till pappa och gick på skakiga ben ner till den mörka bilen. Harry satt vid ratten och jag hoppade in därbak.
- Du är snygg ikväll! sa Harry.'
- Tack detsamma! Sa jag och blinkade till honom. Han hade ett par svarta jeans och en blå piké tröja. Zayn hade svarta jeans och en mörkbrun långärmad tröja.
- Let's go to Ed Sheeran! sa Harry och tryckte på gasen. Zayn skrattade lite tyst och jag fick ett stort leende på läpparna när jag hörde det.
- Vad gör dom andra killarna ikväll då? frågade jag mest för att få igång en konversation.
- Niall och Liam skulle bara chilla och Louis skulle träffa Ellen. Sa Zayn och jag kom och tänka på Ellen. Jag hade inte träffat henne på ett tag. " Träffas imorn?" jag skickade smsett till henne och la sedan ner mobilen.
.
Konserten hade varit helt fantastiks. Efteråt hade jag fått gå backstage och fått lite tid att hänga med Ed. Det va mäktigt faktiskt. Även om jag inte var ett galet fan och faktiskt kunnde hålla en normal konversation med Ed var jag ändå helt tagen efteråt. Zayn och Harry skrattade åt mig men vadfan , jag fick ju träffa Ed?!
.
Vi kom hem runt 11 och jag kände mig inte trött alls. Så jag bad om att att få följa med till deras lägenheter och spendera lite tid med Liam.
- Nöjd med kvällen? frågade Harry och jag nickade ivrigt.
- Ja helt sjukt nöjd. Tack som fan! sa jag och log som ett fån. Jag hoppade ur bilen och det gjorde Harry och Zayn också.
-Hejdå grabbar! sa jag och gav dom vars en puss på kinden. Sedan gick jag snabbt upp till Liams lägenhet. Jag ringde på och när han öppnade stod han i bara ett par mujkis byxor.
- Hej! sa han och log. Jag log tillbaka och kysste honom. Jag kände något bubbla upp i mig och jag kunde inte slita mig ifrån Liam. Istället hamnade vi i hans säng.

Kommentarer
Postat av: Melina

Jätte bra!

2012-03-18 @ 18:57:10
Postat av: Melina

Jätte bra!

2012-03-18 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0