You stole my heart - Del 68

Sedan gick jag snabbt upp till Liams lägenhet. Jag ringde på och när han öppnade stod han i bara ett par mujkis byxor.
- Hej! sa han och log. Jag log tillbaka och kysste honom. Jag kände något bubbla upp i mig och jag kunde inte slita mig ifrån Liam. Istället hamnade vi i hans säng.

Vi låg tätt intill varandra i hans stora säng. Han sov och hans andedräkt kittlade mig i nacken när han andades tungt. Han hade sina armar löst om mig och jag njöt av varje sekund.
- Jag älskar dig. Sa han och jag ryckte till.
- Jag trodde du sov. Sa jag och vände mig om så att vi låg öga mot öga.
- Då trodde du fel. Sa han och log ett Liam leende.
- Jag älskar dig med föresten. Sa jag och han kysste mig på läpparna.
- Låt mig bjuda dig på middag imorgon? sa han när vi avslutat kyssen.
- Visst.
.
När jag vaknade nästa morgon låg jag ensam i den stora sängen. Jag drog på mig Liams mjukisbyxor som han haft dagen innan och knäppte på mig min behå. Sedan gick jag ut i köket. Jag hittade en lapp och när jag läst klart log jag. "Ute och gymmar med Harry , om du har gått innan jag kommer tillbaka så hämtar jag dig vid sju. Ha på dig något riktigt fint (du är alltid fin). Och ring Ellen för hon har försökt nå dig hela morgonen. Älskar dig. Puss!". Jag kollade på klockan. Shit , den va redan ett. Jag fick brottom med att ta på mig mina jeans och mitt linne. Kavajen lämnade jag i Limas lägenhet eftersom det blev alldeles för varmt med den. Igentligen var det för varmt med jeans också. Men jag hade ju inte direkt något val. Sen tog jag en flaksa vatten ur Liams kylskåp och begav mig till Ellens lägenhet.
.
- Hej , förlåt att jag är sen! sa jag när Ellen öppnade dörren. Jag gav henne en kram och hon log.
- Det är lugnt , ska vi dra in till stan då? sa hon och jag nickade.
- Jag måste hitta en ny klänning. Liam ska bjuda ut mig ikväll. Och om jag känner honom rätt så har han något på gång. Sa jag och skrattade lite.
- Så ni är tillsammans igen? sa Ellen med ett leende på läpparna.
- Ja. Sa jag och skrattade lite generat. Men hon bara log och la amren om mina axlar. Det kändes rätt, Ellen var inte som Elvira och som många andra tjejer. Hon var ärlig och allt annat än falsk. Och det var precis det jag behövde.
.
Efter många timmars letande hade jag hittat den perfekta klänningen. Den va ljus ljus rosa , näst intill hudfärgad. Det va en tubtopps klänning med silverdetaljer. När vi va klara i stan drog vi båda hem till mig. Jag hoppade in i duschen medans Ellen valde skor. Jag tog en snabbdusch men rakade mig ändå nogrant. Sedan tog jag en handuk runt kroppen och gick ut. Ur mitt badrumsskåp tog jag fram ne body lotion som luktade cocos och smörjde in hela mig.
- Gud vad gott du luktar! utbrast Ellen när jag kom ut ur badrummet. Jag skrattade åt henne.
- Boddy lotion! sa jag och hon nickade.
- Sätt dig så torkar och fixsar jag ditt hår! sa hon och jag satte mig lydigt. Hon torkade det nogrant och sedan gjorde hon luftiga lockar på mig. Jag beundrade hennes skicklighet och håret blev magiskt.
- Du måste göra det där oftare! sa jag och hon log.
- För jag sminka dig också? frågade hon och jag nickade.
- Ja , fast jag vill inte ha för mycket. Sa jag och hon nickade ivrigt.
.
- Wow , Liam kommer svimma! sa Ellen när jag stod färdig framför speglen.
- Nja, men jag gillar mitt hår! sa jag och blinkade mot henne.
- Klockan är sju nu, ska vi går ner? frågade hon och jag nickade. Jag satte på mig mina pumps som var i samma färg som klänningen och gick ner. När jag kom ut såg jag Liam stå lutad mot en limousin iklädd kostym.
- Du ser helt fantastisk ut , är du verkligen min tjej? sa Liam när jag kom fram till honom.
- Tänk för att det är det! sa jag och kysste honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra !!!

2012-03-18 @ 20:30:18
Postat av: emma

Skit bra!!

2012-03-18 @ 20:45:25
Postat av: Ellen

Riktigt bra , älskar att hon heter Ellen. Fast det inte är jag haha! :D

2012-03-18 @ 20:45:54
Postat av: Anonym

oh shit vad bra :)

2012-03-18 @ 20:46:48
Postat av: Kim

Skit bra! :)

2012-03-18 @ 20:47:46
URL: http://kimg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super bra!!

2012-03-18 @ 22:27:11
Postat av: emma

jättebra!

2012-03-18 @ 23:02:07
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Nina

Aweesooooomeeeee

2012-03-19 @ 00:09:22
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Melina

Skit bra!

2012-03-19 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0