You stole my heart - Del 66

- Vad du ser glad ut! sa Harry och gav mig en bamsekram.
- Jag och Liam är tillsammans igen.
- Vad skönt att höra. Sa han och gav mig en till kram. Men jag hörde en viss sorgsenhet i hans röst. Jag fick ett stygn av dåligt samvete. Men när Harry log sitt underbara leende kunde jag inget annat än att le jag med.
- Så flytten till sverige är inställd då? sa Harry och log förhoppningsfullt.
- Yes , jag kan ju inte lämna min homie sådär! sa jag och blinkade med ena ögat.

Efter 20 minuter kom Zayn också. Hans näsa var lite svullen men annars såg man inget från igår.
.
- Okej, min pappa ska gifta sig om någon vecka. Och om jag ska stå ut så måste ni vara där. Så vad säger ni? sa jag och Båda tittade häpet på mig.
- Klart vi kommer! sa Zayn och log.
- Tack , säg till Niall och Louis också, hälsa Niall att det blir hur mycket mat som helst. Sa jag och och alla tre skrattade.
- Liam då? frågade Zayn lite försiktigt.
- Honom kan jag säga till själv. Sa jag och log. Zayns förstod direkt och sprack upp i ett stort leende.
- Grattis! sa han och gav mig en kram. Jag såg hur Harry tittade ut genom fönstret.
- Gick det bra i studion? frågade jag för att byta samtalsämne. Zayn tog ett bett av sin muffins som han beställt.
- Jodå det gåt bra. Det va mest Liam som sjöng idag. Sa Harry och leendet var tillbaka. Säga vad man vill , men Harry va inte den långsinta typen.
- Jasmine , vi har ju glömt fråga dig. Sa Zayn och sprack upp i ett ännu större leende. Han gav Harry en menande blick och han fattade direkt.
- Vad? sa jag.
- Ed spelar här i London imorn och vi vet ju hur mycket du älskar honom. Så? sa Harry och jag hoppade upp från min stol och slängde mig runt Harrys hals.
- Klart jag vill! sa jag och nu kramade jag Zayn.
- Jag känner ju ed , så vi fick backstage biljett också. Sa Harry och jag kände hur mycket jag tyckte om dom två personerna som satt mitt imot mig. Jag hade ju kunnat fixa biljetterna själv. Men att dom ansträngt sig för mig gjorde mig nästan rörd.
- Det va väl här du träffade Ed första gången? frågade Harry och jag nickade ivrigt.
- Ja, jag blev helt paff när han bara stod här.
- Du skulle ha sett din min , den va oslagbar. Sa Harr och skrattade lite.
.
Kvällen va här. Jag hade fixat mig i tre timmar minst. Jag va fruktansvärt nervös. Zayn och Harry skulle hämta mig om 10 minuter så jag drog det sissta draget med mitt rosa läppstift och grankade mig i den stora speglen. Jag hade provat hur mycket kläder som helst. Men tillslut hade det blivit ett svart linne med en svart kavaj över, blåa jeans, mina lita-shoes och en rosa kuvertväska som matchade mina läppar. Min outfit var enkel men ändå fin. Mobilen vibrerade på bordet och jag tog upp det.
- Hej , kom ner vi är här! sa Zayn och jag kände hur tusen fjärilar började flyga runt i magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg outfit!!

2012-03-15 @ 15:55:32
Postat av: Anonym

riktigt bra!!!!

2012-03-15 @ 19:05:58
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-03-15 @ 20:52:46
Postat av: ellen

Jävligt bra , vill bara läsa mer!!

2012-03-15 @ 22:49:56
Postat av: Anonym

Älskar din novell. Kram

2012-03-15 @ 22:50:49
Postat av: emma

Vart gör du outfitsen?

2012-03-15 @ 22:51:28
Postat av: lisa

Älskar ätt din novell handlar om Liam , inte så många som gör det! :)

2012-03-15 @ 22:52:22
Postat av: anna

Wow , mer tack !!

2012-03-15 @ 22:53:05
Postat av: Melissa

Phew! Nu har jag läst 66 delar! ( Hittade din novell för någon dag sen ) Hehe :D Älskar din novell, och alla outfitsen (=

Du har verkligen jättebra idéer måste jag säga! =) Duktigt att du skriver helt själv denna novell, många som gör det i par/grupp. :P

2012-03-16 @ 19:49:01
Postat av: Nathalie'

såååå sjukt bra som alltid! :DD

2012-03-17 @ 22:17:23
Postat av: Melissa

Tvärsnygga skor o:

2012-03-18 @ 13:54:01
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0