You stole my heart - Del 65

- Jo, möt mig vid vårt starbucks vid 6.
- Okej , vi ses då! sa han och la på. Jag kolla mig i speglen och beundrade den vackra klänningen. Den satt helt perfekt.
- Kom ut jasmine , så vi får se! sa Kristen utanför. Jag gick ut och fick se Kristen stå en den vackraste klänningen jag någonsin sett.
- Du ser helt fantastiks ut.


Efter att ha provat hur många klänningar som helst hade klockan hunnit bli halv sex. Jag sa hejdå till Kristen och Kajsa och styrde mina steg mot starbucks. Det var en härlig sommarkväll och alldeles lagom varmt. Jag gick med hörlurar i och kände bara mig allmänt lycklig. Jag gick igenom en park och överallt satt där kärlekspar som åt glass tillsammans eller bara låg på en filt och myste. Om allting ändå hade varit så enkelt. Men nä, jag går och kärar ner mig i en super känd pojkbands artist. Jag skrattade lite för mig själv. Plötsligt kände jag ett par starka armar runt mig. Jag fick panik och började skrika. På någon sett fick jag ur hörlurarna ur öronen och jag vände mig om. Där stod Liam och Andy och skrattade. Jag tittade surt på dom. Men när Liam böjde sig ner och kysste mig försvann all ilska och jag la armarna runt hans nacke.
- Hallå jag är här också! sa Andy och jag skrattade lite. Jag hade aldrig träffat Andy. Men jag hade sett honom på bild och Liam hade snackat om honom.
- Hej , Jasmine! sa jag och sträckte fram handen.
- Andy! sa han och skakade den.
- Vad gör ni här? frågade jag och vände mig mot Liam igen.
- Var precis färdig i studion så vi tänkte dra och käka någonstans , ska du med? Frågade han och jag skakade på huvudet.
- Sorry , ska träffa Harry på starbucks. Och där kommer en drös fans , bara så du vet! Sa jag och Liam vände blicken mot ett tio-tal tjejer som gick med snabba steg.
- Vi ses. Sa Andy och log mot mig.
- Hejdå Älskling. Sa Liam och böjde sig ner och gav mig en till kyss. Jag blev helt chokad. Jag och Liam hade absolut inte gått ut med att vi var tillsammans. Och nu kysste han mig och där stod flera fans med dyra kameror i högsta hugg. Men Liam verkade inte bry sig. Och för mig spelade det inge roll.
- Hejdå. Sa jag när vi avslutat kyssen. Jag log fånigt gör mig själv när jag satte in hörlurarna igen och började gå mot starbucks.
.
- Vad du ser glad ut! sa Harry och gav mig en bamsekram.
- Jag och Liam är tillsammans igen.
- Vad skönt att höra. Sa han och gav mig en till kram. Men jag hörde en viss sorgsenhet i hans röst. Jag fick ett stygn av dåligt samvete. Men när Harry log sitt underbara leende kunde jag inget annat än att le jag med.
- Så flytten till sverige är inställd då? sa Harry och log förhoppningsfullt.
- Yes , jag kan ju inte lämna min homie sådär! sa jag och blinkade med ena ögat.

Har två saker att säga.
1. Jag har inte orkat rätta delen eftersom jag är sjukt trött. Så klaga inte på stavfel osv. haha!
2. Och ang uppdateringen så är jag verkligen hemskt ledsen. Men just dessa veckorna i nian är tuffa , tyvärr. Gör så gott jag kan.
Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

super bra. Gillar din novell. Den är så originell. Finns ingen som din. asgrymt tjejen du rockar!!

2012-03-12 @ 22:42:15
Postat av: Anonym

jättebra! :)

2012-03-13 @ 11:24:11
Postat av: Wilma

Asbra, mer tack!

2012-03-13 @ 22:44:52
URL: http://wilmawentz.blogg.se/
Postat av: Bella

ÄLSKAR NOVELLEN:)

Jag och en kompis har precis startat en egen så läs gärna den och säg vad du tycker om den :)

2012-03-14 @ 15:36:31
URL: http://thisisour1dnovel.devote.se/
Postat av: L.g

Well hello there people! :D



Har börjat med en nya blogg det kan va allt från t.ex One D till kärleksnoveller. Skulle bli glad om du skulle göra en shoutout ska göra en på svenska också för dem som inte förstår eller inte förstår så mycket men just nu är den på engelska. Så kolla gärna in den och släng gärna in en kommentar eller två, jag uppdaterar VARJE DAG!! :D ;)

2012-03-14 @ 20:52:13
URL: http://alovestoory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0