You stole my heart - Del 64

- Jag älskar dig. Fast du är korkad ibland. Sa jag och log.
- Du vet inte hur bra det känns att höra dom orden igen. Och jag kommer kämpa för att du ska vara min föralltid. Sa han och kysste mig mjukt på läpparna. Mina "sverige-tankar" var som bortblåsta och jag kände mig lycklig i detta nu. Det var Liam och Jag. Det va så det skulle vara. Alltid.

Jag vaknade med ett ryck. Det tog mig ett tag att inse att jag va i Liams lägenhet. Jag kollade på klockan och insåg förskräckt att klockan var ett. Och jag skulle iväg med Kristen och Kajsa för någon klännings grej till bröllopet. Det hade jag lovat pappa. Och jag skulle vara där halv tre. Jag satte mig upp och tog mig ur Liams grepp försiktigt.
"Ring mig när du vaknar , puss" skrev jag på en lapp som jag la på bordet. Sedan drog jag på mig mina uggs och gick ner. Jag hoppade in i en taxi som lägligt nog hade kommit körandes precis. Det va alldeles för varmt med uggs och jag bad chauffören skruva på ACn.
.
- Då åker vi! skrek kristen från hallen. Jag drog det sissta draget med mascara och snörade på mig mina lita-shoes. Jag hade på mig blåa jeans och en vit topp. Runt halsen hade jag ett halsband jag fått av min bror efter han varit i Usa.
Jag gick ut i hallen där både Kristen och Kajsa stod klara. Kajsa hade svarta jeans och en rosa/hudfärgad korsett. Till det hade hon ett par svarta heels och en svart chanel väska.
- Vad snygg du är Jasmine , nu drar vi! sa Kristen och hela hon lyste av lycka. jag log mot henne. Även om jag inte gillade detta så tänkte jag inte förstöra. Bara lite.
- Du ser ut som en hora. Viskade jag till Kajsa. Hon tittade på mig och jag log bitchigt mot henne.
.
Mobilen ringde när jag stod i omklädningsrummet med en lila klänning på mig.
- Hej, svarade jag utan att kolla på displayen.
- Hej , vad gör du? Sa Harry i andra luren.
- Jag står och provar en klänning, du själv?
- Är i studion, kan vi inte ta en fika och prata sen? frågade han och jag kom på vad jag sagt till honom om sverige.
- Jo, möt mig vid vårt starbucks vid 6.
- Okej , vi ses då! sa han och la på. Jag kolla mig i speglen och beundrade den vackra klänningen. Den satt helt perfekt.
- Kom ut jasmine , så vi får se! sa Kristen utanför. Jag gick ut och fick se Kristen stå en den vackraste klänningen jag någonsin sett.
- Du ser helt fantastiks ut.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Meeeer tack!!!:)

2012-03-10 @ 11:36:40
URL: http://wilmawentz.blogg.se/
Postat av: ellen

sjuuuuukt bra!

2012-03-10 @ 12:44:30
Postat av: Melina

Sjukt bra!

2012-03-10 @ 14:41:38
Postat av: Nathalie'

sååå bra ! :D

2012-03-10 @ 22:55:41
Postat av: Linnko

Så bra!!

2012-03-10 @ 23:43:55
URL: http://onediirectionovell
Postat av: Evelina

Har läst alla kapitlerna på typ en dag och jag älskar verkligen denna novellen. You rock girl! Längtar redan till nästa del. :)

2012-03-11 @ 00:22:22
URL: http://novelsabout1d.devote.se
Postat av: Sandra

herregud, har läst alla kapitlerna idag vilket jag egentligen inte borde gjort då jag har nationella prov i veckan som jag egentligen borde övat till men är helt förälskad i novellen! :D xx

2012-03-11 @ 20:46:07
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Moa

Sjukt bra!! Men jag undrar varför uppdateringen har blivet mycket dåligare ? Din uppdatering var ju så bra förut! :)

2012-03-12 @ 17:30:41
URL: http://Swedishdopest.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0