You stole my heart - Del 35

- Harry , jag måste berätta en sak till! sa jag och han gav mig ett plågat ansikts uttryck.
- Måste du?
- Ja men detta är en bra grej , min bästa vän kommer flytta hit över sommaren. Sa jag och han log.
- Jag trodde jag va din bästa vän! sa han och skrattade lite.
- Klart du är , jag har två! sa jag och han skren upp. Louis harklade sig och jag började skratta.
- Okejdå tre! fortsatte jag.

Jag sa hejdå till Louis och Harry. Fast Harry hade sagt att det va lugnt och allt kände jag att det var något fel. Att Harry var konstig. Att han bara hade sprungit iväg sådär när jag berättade gjorde inte saken lättare att hantera. Jag ville inte såra Harry men jag kunde inte styra mina kännslor heller. Men Louis hade verkat väldigt possitiv till mig och Liam. Och det var något som kändes otroligt skönt att han va det.Jag undrade hur Niall och Zayn reagerat när Liam berättat för dom idag.
.
- Hej! sa Liam när han öppnade dörren. Han böjde sig ner och kysste mig. Blodet rusade till ansiktet och jag blve alldeles varm inombords.
- Hej! svarade jag. Han drog oin mig i en kram. Och så stod vi länge. Jag drog in hans doft och det känndes så rätt att stå här hos Liam.
- Liam jag älskar dig! sa jag. Och när orden kom ur min mun insåg jag precis vad jag sagt. Jag tittade chockat på Liam och han tittade lika chockat tillbaka. Sedan började jag asgarva. Bådas reaktion på orden måste sätt så rologt ut. Det va bara ord igentligen. Visst betydde dom mycket och visst menade jag det. Men det va fortfarande bara ord.
- Förlåt Liam , det där skulle kommit ut bättre! sa jag och fnissade lite.
- Säg inte förlåt! sa han och kysste mig.
- Jag älskar dig med! viskade han i mitt öra. Jag rös i hela kroppen när han sa det. Jag la armarna om hans hals och präsade läpparna mot hans. Jag sparkade av mig skorna och vi bakade in i lägenheten fortfarande kyssandes. Vi hamnade i soffan. Liam låg över mig och jag drog av hans tröja. Han kysste mig ner på halsen och jag rös i hela kroppen.
*riiiiiiiiiiiiiiiiiing* Det ringde på dörren. Liam suckade och reste sig upp. Han tog på sig sin tröja och gick ut i hallen.
.
Liams perspektiv.
Jag öppnade dörren och där stod Danielle. Hon tittade usräktande på mig och jag log lite halft.
- Liam , jag saknar dig.. Kan vi inte göra ett försök till? sa hon.
- Danielle , jag älskar dig, men inte på det sättet längre. Vi har haft underbara dagar tillsammans men vi båda måste inse att det är över nu.
- Men Liam..
- Danielle , vi är vänner.. inget mer..Sa jag och det va inte speciellt roligt att såra en människa jag älskat så mycket och länge.
- Vem är det? frågade hon.
- Vadå vem är det? Svarade jag.
- Vem är din nya , Liam jag är inte dum! sa hon och jag tittade chockat på henne. Hur kunde hon veta?
- Jasmine..

Glöm inte att skicka mejl om du vill vara med. Se hur du ska göra inlägget under. Tävlingen avslutas imorgon!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Wanja

Sjukt bra kapitel!! Vill bara ha mer!

2012-01-05 @ 21:16:14
Postat av: emma

sjukt bra ! :)

2012-01-05 @ 21:44:53
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: M

Asbra!

2012-01-05 @ 22:25:22
Postat av: Nathalie'

åååååh, det är sååå braa!!

2012-01-05 @ 23:06:24
Postat av: Anonym

riktigt bra kapitel längtar till nästa!!! :):)

2012-01-06 @ 01:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0