You stole my heart - Del 47

Jag tog mig upp ur sängen och in i duschen. Jag tog en snabbdusch sedan gick jag ut och fönade håret. Jag satte upp håret i en hög toffs och sedan tog jag på mig ett par jeansshorts  och en vanlig t-shirt med tryck på. Jag satte på mig ringen jag fått av mamma i födelsedags present. Jag sminkade mit lätt och han precis bli klar när Liam smsade och skrev att jag skulle komma ner. Jag drog på mig mina boots och tog min väska. Sedan sa jag hejdå till pappa och gick ner till Liam.

- Hej Älskling! sa han när han såg mig. Han kysste mig och jag la amrarna om honom.
- Hej pojkvän , åh vad det känns bra att säga det! sa jag och han skrattade. Han tog mig i handen och vi började gå mot staden.  Vi gick tysta hand i hand.
- Liam? sa jag.
- Ja?
- Jag har tänkt på en sak... sa jag och såg att han blev lite orolig.
- Vadå? sa han och tog lite hårdare i min hand.
- När ska vi berätta? sa jag och han tittade oförstående på mig.
- Vadå berätta? sa han och jag skratta lite.
- Asså för fansen. Sa jag och jag såg att han slappnade av lite.
- Du skräms , vet du det? sa han och jag fnissade lite.
- Förlåt! sa jag och han la armen om mig.
- Men jag vet faktiskt inte när, det är ju ett stort steg! sa han och jag kunde inte undvika att jag kände mig lite besviken.
- Jag vet, men jag är redo när du är! sa jag och han log.
- Jag är redo snart! sa han och kysste mig i pannan.
.
- Jag är vän med Harry igen! sa jag när vi gått en bit.
- Jag vet, Harry sa det innan. Det är skönt. Harry är inte sig själv utan dig! sa han och jag skrattade lite. Det känndes skönt att allt va som det skulle igen.
- Vet du vem vi stötte på igår? frågade jag. Jag hade ju glömt att berätta för Liam om Louis och Ellen.
- Nej? sa han.
-  Louis och en vän från sverige, dom dejtar tydligen! sa jag och började asgarva åt Liams reaktion.
- Va? fick han fram och nu kunde jag knappt stå på benen längre. Jag höll händerna för magen och skrattade som aldrig förr.
- Du skulle sätt dig själv!! fick jag fram och Liam började också skratta. Där stod vi mitt på gatan och bara skrattade. Jag vet inte hur länge vi stod där men det va ett bra tag iallafall. Det kände skönt att bara få skratta av sig. Igentligen skrattade jag inte åt Liam. Inte längre iallafall. Men det va som om jag behövde det här. Att bara få skratta.


Kort inlägg men bättre än inget. Hade besökar rekord igår också, TACK ALLA FINA SOM LÄSER MIN NOVELL! Fick ocskå frågan vart jag hittat kläderna i förra inlägget.
http://www.polyvore.com/cgi/app Här kan du skapa din egna outfit. och om du trycker på plagget så kan du se vart man kan köpa det.
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra :)

2012-01-31 @ 15:26:13
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: Ellen

Äntligen har allt löst sig! Jätte bra!:)

2012-01-31 @ 16:20:58
Postat av: Anonym

asbra ! den här novellen e helt klart den bästa jah har läst. ÄLskar den ! Nytt kapitel nu tack (:

2012-02-02 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0