You stole my heart - Del 43

Jag vaknade upp med en fruktansvärd huvudverk. Jag öppnade långsamt ögonen och insåg att jag inte va på mitt eget rum. Fast jag hade varit här förut för jag kände igen mig. Jag låg i en dubbelsäng med ett blått täcke över mig. Men det va ingen annan i rummet. Jag satte mig sakta upp i sängen och insåg snabbt att jag inte hade mina egna kläder på mig. Jag hade en stor vit t-shirt och ett par gråa mjukisbyxor. Jag ställde mig upp och tassade ut i lägenheten.
- Så du har vaknat nu? Sa Zayn som satt vid bordet. Jag tittade förskräckt på honom. Vad gjorde jag i Zayns lägenhet. Jag kom inte ihåg något från igår.
- Ja.. Du Zayn.. Vi gjorde asså..inget va?

Han skrattade lite och skakade på huvudet. Klumpen i magen släppte när han gjorde det.
- Nej, Liam har varit här hela natten. Han är bara och handlar frukost nu! Sa han och jag log. Jag satte mig mitt imot honom och precis då öppnades dörren. Liam kom in och jag reste mig snabbt igen. Jag gick fram till honom och han omfamnade mig. Sedan dukade vi fram frukost. Vi satte oss ner och jag hällde upp ett glas apelsin juice.
- Jag kommer inte ihåg ett skit från igår. Sa jag och la huvudet på bordet.
- Ganska vild natt blev det. Sa Liam och skrattade lite.
- Louis drog vid typ 11. Vi tre drog vid 2 och Elvira , Harry och Niall stannade kvar! Sa Zayn.
- Åh har Harry gjort något med Elvira så skär jag halsen av honom! Sa jag ilsket.
- Nej det tror jag inte. Jag ringde Harry innan och han va hemma ensam. Louis va tydligen hos den bruden på sjukhuset igen! Sa Zayn och log.
- Han spenderar mycket tid där, vem är hon? Frågade jag och Liam ryckte på axlarna.
- Vet inte , han sa typ att han hittade henne misshandlad i parken! sa Zayn.
- Nej vad hemskt hoppas det är bra med henne! Sa jag.
- Lova att inte skära huvudet av Niall Jasmine! Sa Liam och jag tittade förvånat på honom.
- Va? Sa jag förvånat.
- Elvira följde med Niall hem igår! Sa han och jag började asgarva. Både Zayn och Liam kollade förvånat på mig.
- Förlåt , but I didn't see that one coming! Fick jag fram och dom skrattade också nu.
- Men varför inte? Frågade Zayn.
- För Elvira är största playern ever! Sa jag.
- Niall va ganska dragen igår , så jag tror inte det betyder något! sa Liam och jag log mot honom.
- Shit jag har glömt ringa pappa , han måste vara helt galen av oro. Sa jag och började leta efter min mobil.
- Chilla, Elvira ringde din pappa inatt och sa att du sov här! Liam log mot mig och
- Haha jag känner mig som en bebis! Sa jag och Liam log.
- Du är en bebis! Sa han och jag slog honom på armen. Han gjorde en ledsen min och både jag och Zayn brast ut i gapskratt.
.
- Hejdå Zayn! Skrek Liam när vi stod i hallen. Jag hade fortfarande Zayns kläder på mig. Det såg ganska roligt ut med mjukisbyxor och höga klackar. Det tog inte särskilt lång tid att gå till Liams lägenhet och när vi kom innanför dörren slängde jag mig direkt på den mjuka sängen. Liam la sig tätt bakom så att vi låg sked. Jag kände hur huvudverkstabletten som jag fått av Zayn började verka.
- Jag älskar dig! Viskade Liam i mitt öra.
- Jag älskar dig med. Sa jag.
-
När jag vaknade nästa gång va det tomt i sängen. Jag satte mig upp och hörde att duschen va på. Jag reste mig upp för att sätta på mig mina egna kläder. Men i samma sekund som jag tagit av mig Zayns kläder ångrade jag mig. Jag orkade inte gå runt i festkläder nu. Dörren öppnades och ut kom Liam i bara handuk. Han tittade på mig och bet sig i läppen. Jag gick fram till honom och la händerna runt hans nacke.
- Gillar du vad du ser? Viskade jag i hans öra.
- Ohja! sa han och jag kysste honom passionerat. Det övergick snabbt till strul och vi förflyttade oss till sängen. Vi la oss ner och jag låg över Liam. Han knäppte upp min behå och slängde iväg den. Vi rullade runt så att Liam nu va överst. Jag drog av honom handuken samtidigt som han drog ner mina trosor.
.
Louis perspektiv.
Jag jag höll om Ellen när vi gick genom sjukhuset. Det va dags för henne att komma hem idag. Jag hjälpte henne in i bilen och hon skrattade lite.
- Louis jag kan faktikst själv! sa hon och log sitt söta leende.
- Jag vet! Svarade jag och log tillbaka.

Jag tänkte förklara varför det är så fålig upptadering speciellt varannan helg. Det är för att jag har skilda föräldrar och varannan helg så är jag hos min pappa. Och då känns det onödigt att sitta vis dator när jag träffar honom så lite. Se det är därför det inte blir så många delar på helgerna.
Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: emma

skitbra :)

2012-01-22 @ 17:24:30
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Ellen

Japp jag kan själv! Haha bara skoja, sjukt bra!:)

2012-01-22 @ 17:31:44
Postat av: Melina

Asbra! :)

2012-01-22 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0