You stole my heart - Del 32

Han torkade bort en tår som rann från min kind. Sedan böjda han sig sakta ner. Jag kände hjärtat börja slå hårdeare och jag blev narvös. Våra läppar möttes i en kyss. Jag hade ju kysst Liam innan. Men det va inte på samma sätt. Detta va speciellt.

Vi avslutade kyssen och vi båda log som fån. Han tog min han och vi gick upp till hans lägenhet.
- Här, sätt dig! sa han och pekade på en av barstolarna i köket.
- Det blev ju ingen mat på resturang , men det här är minst lika fint! sa han och skrattade.
- Vad bjuder mästerkocken på då? svarade jag.
- Macaroni and cheese! Han tog fram en kastrull och fyllde den med vatten. Sedan satte han den på plattan . Han kom över till mig. Sen böjde han sig fram och kysste mig. Jag drog fingrarna igenom hans hår och drog honom närmare.
- Eh..Liam?
- Ja? sa han och kysste mig på halsen.
- Vattnet? sa jag och började skratta.
- Faan! han spramg till vattnet som hade kokat över. Jag fick en skrattatack. Det såg så sjukt roligt ut.
- Sluta skratta , det är ju ditt fel!
- Va , hur kan det va mitt fel?! sa jag och skrattade.
- Om inte du hade varit så snygg hade du inte distraherat mig!
- Hahah tack tror jag! sa jag och tittade på honom. Det ringde i min telefon och jag tog upp den. "Harry <3" stod det på displayen. Jag visade det för Liam och han nickade.
- Hej! svarade jag.
- Hej bästis , vad gör du , vill du hitta på något?
- Är hos en kompis , så jag kan inte..
- Ve.. Mer hann han inte säga innan jag avbröt honom.
- Men imorgon kan jag!
- Okej , då ses vi imorn då!
- Aa , puss! sa jag och ja la på.
.
- Vi måste berätta snart! sa jag till Liam
- Jag vet.. Imorgon? frågade han och jag nickade. Min mobil ringde igen. Jag suckade och svarade utan att kolla.
- Ja Harry vad är det?
- Harry? sa Elvira förvirrat.
- Haha oj förlåt Ellie!
- JASMIIIIINE , JAG SKA FLYTTA TILL LONDON ÖVER SOMMAREN!! skrek hon.
- Va?!?! fick jag fram. Jag stod nu och hoppade och skakade. Liam tittade frågande på mig.
- Jaa. Mamma och pappa ville göra något galet så dom hyrde en lägenhet i London!
- NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! skrek jag tillbaka i telefonen.
- JAG VET DETTA ÄR SÅ SJUKT!!
- Men jag måste gå nu , ringer dig när jag kommer hem! sa jag.
- Puss! sa hon och la på. Liam tittade frågande på mig igen.
- Nu kan livet inte bli bättre! sa jag och kramad honom

Komentera nu så mycket ni kan så kommer det en del när jag kommit hem ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie'

jätte bra!

2012-01-02 @ 15:32:31
Postat av: N

aaaaa 7kt bra vill bara ha meer!!!

2012-01-02 @ 22:53:16
Postat av: M

Sjukt bra! :)

2012-01-02 @ 22:53:24
Postat av: Wanja

Asbraaaaa!!! Snälla mer!

2012-01-02 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0