You stole my heart - Del 42

Senare på kvällen.
Vi stod framför min stora spegel. Vi poserade som galningar och jag tog bilder med min Iphone. Jag valde den snyggaste bilden och la upp den på twitter. Till den skrev jag "time to do London unsafe xx". Jag hade på mig en gråglittrig byxdress medans Elvira hade en urgullig röd liten klänning. Jag hade lockat håret på Elvira medans jag plattat mitt egna.
- Är du klar för att dra? frågade jag och hon nickade.
- Let's go then! Sa jag och snurrade ett sissta varv framför spegelen.

Vi gick förbi den långa kön och vakten släppte in oss. Det var ett helt enormt ställe och överallt stod folk och dansade. Vi gick raka vägen fram till baren och beställde vars en cosmopolitan drink. Jag visade upp mitt falsklägg för bartendern. Han tittade på mig och sedan började han göra dom röda drinkarna. När jag och Elvira festat i sverige hade vi alltid startat med en cosmopolitan. Så det va lite som en tradition för oss. Drinken va klar och jag tog en stor klunk. Jag kände smaken av tranbär rinna ner i halsen. Plötsligt kände jag två starka armar runt mig och jag vände mig snabbt om. Där stod Liam. Han var verkligen skit snygg ikväll. Jag kysste honom passionerat och sedan såg jag att dom andra killarna stod en bit bort.
- Elvira, Liam... Liam Elvira! Presenterade jag. Dom sa hej lite snabbt sedan drog jag henne i armen bort mot dom andra killarna.
- Elvira detta är Zayn, Niall och Louis! sa jag och pekade på dom. Dom log alla och hälsade trevligt.
- Och detta brukade vara min bästa vän , Harry! sa jag och jag såg killarnas förvånade ansikten. Men jag sket i det. Harry hade gjort fel och fick fan stå för det.  Jag sket i att killarna glodde på mig som ugglor och drog med mig Liam ut på dansgolvet. Vi danasde tätt intill varandra och jag kände hur allt var bra för en gångs skull.
.
Klockan var 5 i ett. Jag hade tappat bort alla mina vänner och stod nu i baren och snackade med bartendern. Jag var rikitg full också. Plötsligt kände jag hur illamåendet tog över helt. Jag sprang mot utgången men mina höga klackar gjorde det svårt. Jag han ungefär sådär halvvägs ut innan jag trillade ihop i en hög på marken. Jag vet inte hur länge jag låg där men det känndes som en evighet.
.
Jag vaknade upp med en fruktansvärd huvudverk. Jag öppnade långsamt ögonen och insåg att jag inte va på mitt eget rum. Fast jag hade varit här förut för jag kände igen mig. Jag låg i en dubbelsäng med ett blått täcke över mig. Men det va ingen annan i rummet. Jag satte mig sakta upp i sängen och insåg snabbt att jag inte hade mina egna kläder på mig. Jag hade en stor vit t-shirt och ett par gråa mjukisbyxor. Jag ställde mig upp och tassade ut i lägenheten.
- Så du har vaknat nu? Sa Zayn som satt vid bordet. Jag tittade förskräckt på honom. Vad gjorde jag i Zayns lägenhet. Jga kom inte ihåg något från igår.
- Ja.. Du Zayn.. Vi gjorde asså..inget va?

Kort del jag vet men jag hinner inte skriva mer idag. Och det kanske är massa stavfel och sånt men det är för att jag inte hinner läsa igenom det. Hoppas ni gillar det iallafall!
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: emma

skitbra ! :)

2012-01-18 @ 23:08:18
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Jessica

Super!!

2012-01-19 @ 14:44:50
Postat av: Ellen

Jätte bra!

2012-01-19 @ 21:07:59
Postat av: Nathalie'

jätte bra :)

2012-01-20 @ 17:16:31
Postat av: Ellen

Kommer ny del snart?:)

2012-01-21 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0