You stole my heart - Del 51

Louis perspektiv.
Jag knackade på hennes dör och hon öppnade snabbt. Hon hade jeans, linne och converse på sig. hon hade tagit ut stygnen ur kinden och det hade läkt ihop fint. På hennes gips stod det stort med rosa bokstäver. "Louis ♥"
- Hej! sa hon och gav mig en kram.
- Hej snygging! sa jag och hon skrattade lite.
- Kommer från rätt person! sa hon och kysste mig. Jag fick fjärilar i magen.
- Ditt gips är riktigt snyggt må jag säga! sa jag och hon log stort.
- Självklart , det står ju ditt namn på det!
- Gud va skönt att slippa allt drama! sa jag och slängde mig på soffan.
- Ja, alla verkar rätt tagna av all denna "Liam , Jasmine , Harry och Elvira drama" . Sa hon och jag nickade.

Harrys perspektiv.
- Liam det är fem dagar sen vi hörde av henne nu. Jag börjar tro att det kan ha hänt henne något riktigt allvarligt.. sa jag och kände att tårarna va nära.
- Jag vet.. Sa Liam och hans röst var inte stabil. Vi satt i Liams lägenhet och var helt slutkörda. Dom senaste två dagarna hade vi varit runt i hela london på platser Jasmine kundes tänka sig vara. Vi hade ringt alla i hennes närhet. Hennes mamma hade ingen aning om vart hon var. Hennes pappa och hans tjej svarade inte när vi ringde. Elvira hade inte heller sätt till henne. Och hon brydde sig inte heller hade hon klar gjort i telefon.
- Hon kan ju rest med sin pappa. Sa Liam.
- Jo men han reste ju innan henne. Svarade jag.
- Jo men hon kanske reste efter menar jag. Svarade han. Det känndes skönt att tänka på det sättet. Att det fanns en logisk förklaring var Jasmine var och varför hon inte hörde av sig.
- Ja , ja så kan det ju faktiskt vara. Men det är ändå konstigt att hon inte hör av sig. Jag menar man kan ju ring från utlandet. Sa jag.
.
Louis perspektiv.
- Ellen vad är vi igentligen? frågade jag när vi låg i soffan och kollade tv.
- Jag vet inte , vad vill du? frågade hon och log det där glittrande leendet.
- Jag vill ha dig , det är det jag vill! sa jag och hon blev röd om kinderna.
- Då är vi ett par? frågade hon och jag nickade. Fjärilarna i magen hade nu förvandlats till elefanter. Hon kysste mig och det över gick snabbt i hångel. Hon drog av mig tröjan och jag kysste henne på halsen. Hon tog av sig sin tröja och började knäppa upp mina byxor.
- Ellen är du säker? frågade jag och hon log igen.
- Hundra! sa hon och jag böjde mig ner och kysste henne passionerat.

Här får ni en mini del.
Kram på er!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emma

skitbra ! :)

2012-02-05 @ 23:46:59
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: Ellen

Alltså det känns så konstigt att läsa sitt namn på skärmen! Haha på ett bra sätt då:)

Lika bra som vanligt:)

Kram

2012-02-06 @ 00:02:50
Postat av: Melina

Asbra!

2012-02-06 @ 18:18:29
Postat av: Anonym

Sjukt baro ! Älskar denna novellen ! (:

2012-02-06 @ 19:35:50
Postat av: 1DStoryTime

Hej! Jag har nyss skaffat en novellblogg om 1D. Kolla gärna in den! :)

2012-02-07 @ 17:10:54
URL: http://onedstorytime.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeer tack;)

2012-02-08 @ 21:49:06
Postat av: Henny

Meeer!!!!! Sån bra!!!

2012-02-08 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0