You stole my heart - Del 58

Nialls perspektiv.
Jag satt i min stora soffa. Elvira satt tätt intill.
- Är det något fel? Frågade Elvira och tittade på mig.
- Nej.. Eller jo, asså Elvira jag gillar dig jätte mycket... Men jag tror inte vi kan vara vänner sålänge det är såhär mellan dig och Jasmine. Jag menar.. Jag vill inte gå bakom ryggen på en av mina nära vänner. Och det känns som vi gör det. Sa jag och såg hur Elvira tittade ner.
- Jag förstår. Sa hon och reste sig upp. Men du ska veta att du är speciell Niall. Jag har aldrig känt såhär för någon tidigare. Hon gick ut i hallen, tog på sig sin skinnjacka och sedan sina skor.
- Förlåt Elvira. Sa jag och hon nickade. Sedan försvann hon ut genom dörren.


Jasmines perspektiv.
- Zayn kommer också. Sa jag när vi va halvvägs genom andra filmen.
- Okej. Sa Harry. Louis och Ellen va alldeles för upptagna med varandra för att svara. Jag satt lutat mot Harrys axel i soffan. Louis och Ellen låg i andra.
.
Det knackade på dörren och jag reste mig snabbt för att öppna. Zayn stod lutat mot väggen och såg allmänt sexig ut. Han hade beiga chinos, en svart t-shirt och en stickad koffta.
- Tja snygging! sa jag och blinkade med ena ögat.
- Du kan vara snygg! sa han och kramade mig. Hans kram va varm och han höll kvar lite längre än vad en vanlig kram. Han tog av sig sina vita sneakers och följde efter mig in i köket. Jag öppnade frysen och upptäckte en oöppnad Ben & Jerry. Jag visade Zayn burken och han log stort.
- my precious! sa jag och höll burken säker mot mitt bröst.
- Asså Jasmine! sa han och skrattade högt. Jag tog ut två skedar från den översta lådan. Sedan gav jag en till Zayn och jag stack ner min i den hårda glassen.
.
När vi ätit ungefär halva burken kom Harry in i köket.
- Vart tog ni vä..Är det där Ben&Jerry? frågade han och fäste blicken på burken som stod mellan mig och Zayn. Jag tog snabbt den bakom ryggen.
- Nej , vart fick du det ifrån? sa jag och kunde knappt hålla mig för skratt.
- Nja , bara det att båda har skedar i händerna och för att du håller ett paket glass bakom ryggen! Sa han och log ett underbart leende.
- Fan också. Sa jag och tog fram den igen. Sedan tog jag fram en sked till Harry också.
- Men shyy , vi vill inte att Ellen och Louis sa få veta att vi har BJ! sa Zayn busigt.
- Ingen risk , jag skulle kunna skjuta ett skott där inne och dom skulle inte märka. Sa Harry och körde in en sked full med glass i munnen. Jag fnissade lite tyst.
- Bara dom inte gör fläckar på soffan. Sa jag och började skratta. Zayn började också skratta. Men för Harry tog det ett tag innan han fattade vad jag mena. När han väl fatta vek han sig dubbel. Inte för att det va så roligt men ingen av oss kunde sluta. Jag hörde steg från vardagsrummet och la snabbt ner glassen i en låda.
- Vad gör ni? frågade Louis och tittade på oss.
- Inget. fnissade jag fram.
- Har ni druckit? frågade Ellen och jag fick ännu en skratt-attack.
- Dom har druckigt , helt klart! Sa Louis och log.
- Jaja , vi tänkte bara säga att vi ska dra nu. Sa Ellen.
- Och avsluta det ni började med under filmen? frågade Harry och jag va tvungen att stötta mig på köksön för att inte rammla omkull.
- Kul Harry , kul. Hejdå! sa Louis och gick ut.
- Hejdå , och tack för ikväll Jasmine! sa Ellen och gav mig en kram. Sedan gick hon också ut i hallen.
.
- Okej , jag har världens bästa idé! Sa jag när jag, Zayn och Harry satt på mitt rum och lyssnade på musik. Klockan var runt ett på natten.
- Berätta! Sa Harry ivrigt.
- Vi ska ut på bakgården och ha vattenkrig!! sa jag och log ett busigt leende.
- Jaaaa . Sa Zayn och ställde sig upp.
- Men vart får vi tag i vattenpistoler? frågade Harry.
- Skit i vattenpistoler, vi har hinkar och vattenslangar. Sa jag och nu log alla tre.
.
jag satte på mig min rosa bikini och granskade mig själv i speglen. Jag va ganska brun och bikinin satt helt perfekt. Jag hade köpt den idag. Jag hade också i min nya navelpiercing i. Jag drog snabbt på mig ett par slita jeansshorts. Killarna hade redan dratt ner till polen. Jag gick barfota ner och när jag kom fram tittade båda upp på mig.
- Okej , ni kan sluta stirra nu! sa jag och Zayn tittade generat ner i marken.
- Men du är ju så snygg! sa Harry och gick fram till mig. Han hade ett lömskt leende på läpparna och jag tittade oroligt på honom. När han kom fram till mig tog han fram en stor hink med iskallt vatten.
- Oh du skulle bara våga! Sa jag och han log.
- Vad händer om jag gör det? sa han lurigt.
- Du för en fet smäll! sa jag. Han hällde vattnet över mig och jag skrek högt. Zayn stod på andra sidan polen och skrattade. Harry sprang iväg och jag jagade honom. När jag kom runt polen där Zayn stod fick jag en impuls.
- Stå inte där och flina! sa jag och gav honom en hård knuff i ryggen. Han föll i polen med ett stort plask.
- Snyggt gjort där Jazzie! skrattade Harry. Jag log mot honom och sedan drog jag av mig mina jeansshorts och dök i jag med. Vattnet känndes kallt när jag nuddade ytan. Jag kom upp och såg att Zayn va påväg mot mig.
- Du är död Jasmine. Sa han samtidigt som han skrattade.

Kommentarer
Postat av: ebba

skit bra ! :D

2012-02-22 @ 15:54:39
URL: http://eja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra, men vad händer med Liam??? De kan ju inte bara ge upp sådär?:o

2012-02-22 @ 18:01:43
Postat av: Lova

asså är det jazmine eller elvira för du skirver båda namnen ? :)

2012-02-22 @ 19:23:31
Postat av: emma

skitbra! :)

2012-02-23 @ 00:14:35
URL: http://popoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0