You stole my heart - Del 57

Det blev en lyckat shoppingrunda och jag kom hem med över 30 kassar. Jag va tvungen att ta en taxi för alla påsar. När jag kom hem va klockan ganska mycket. Sa jag gjorde mig en kopp te och satte mig i det stora vardags rummet. Jag slog på tv och kollade på ett avsnitt av vänner. Mobilen plingade till och jag tog upp den. "Jag , Louis och Ellen kommer till dig nu , hoppas det är okej!" jag log åt smsett från Harry och skickade sedan ett svar med att det gick hur bra som helst.

10 minuter senare knackade det på dörren. Jag tog koppen med te från bordet och satte den i köket innan jag gick och öppnade dörren.
- Hej snygging! sa Ellen och gav mig en kram.
- Hej , det va ett tag sen! sa jag och hon nickade. Även en Louis och Harry gav mig en kram. Vi gick in och satte oss i dom vita sofforna igen.
- Har du chips? frågade Ellen och jag log.
- Kolla köket , vetja! sa jag och blinkade. Hon reste sig direkt och försvann ut i köket.
- Älskling  jag når dom inte , kan du hjälpa mig? Skrek hon från köket. Louis himmlade med ögonen samtidigt som han log ett riktigt stort leende.
- Kommer! sa han och skyndade ut i köket.
- Är dom.. jag menar har dom berättat? frågade jag och Harry log.
- Ja , eller nej. Asså Louis sa det i en intervju idag. Men den ligger ju inte ute än. Sa han och skrattade lite.
- Ah!
.
- Vi måste sjunga singstar!! Det gjorde vi alltid när vi va yngre Jasmine! Sa Ellen glatt. Jag kollade skrekslaget på henne.
- Är du dum? Jag tänker inte sjunga singstar med 2 killar från världens största pojband plus dig. Aldrig! sa jag och dom brast ut i skratt.
- Du sjunger jättebra! sa Ellen och log.
- Men jo tjena! svarade jag.
- Snälla söta rara. Sa hon och gjorde puppyeyes.
- Nej , aldrig. Sa jag igen och han sjönk besviket ner i soffan.
- Glädjedödare. Sa hon surt och jag kunde inte låta bli att skratta.
- Jag har aldrig hört dig sjunga , snälla? sa Harry och jag tittade på honom med mördar blick.
- Det ska du inte heller! Sa jag.
- Snälla? Nu va det Louis som bad.
- Men näää, nu tycker jag vi släpper detta och kollar en film istället.
- Jaja , men någon gång ska du sjunga! sa Ellen. Jag gick fram till den stora tvn och kollade på dvderna som stod där.
- Harry Potter eller twilight? frågade jag för att byta ämne.
- Harry potter! sa Louis och Harry i mun på varandra.
- Jag vill se Twilight. Sa Ellen.
- Jag med. sa jag och log mot henne.
- Visst älskling vill du också se twilight? sa Ellen och gav Louis en riktigt passionerad kyss.
- Sorry Dude men jag vill också se Twilight! sa Louis och skrattade.
.
Nialls perspektiv.
Jag satt i min stora soffa. Elvira satt tätt intill.
- Är det något fel? Frågade Elvira och tittade på mig.
- Nej.. Eller jo, asså Elvira jag gillar dig jätte mycket... Men jag tror inte vi kan vara vänner sålänge det är såhär mellan dig och Jasmine. Jag menar.. Jag vill inte gå bakom ryggen på en av mina nära vänner. Och det känns som vi gör det. Sa jag och såg hur Elvira tittade ner.
- Jag förstår. Sa hon och reste sig upp. Men du ska veta att du är speciell Niall. Jag har aldrig känt såhär för någon tidigare. Hon gick ut i hallen, tog på sig sin skinnjacka och sedan sina skor.
- Förlåt Elvira. Sa jag och hon nickade. Sedan försvann hon ut genom dörren.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Så bra!

2012-02-20 @ 01:16:27
Postat av: eva

sååå bra :)

2012-02-20 @ 16:35:44
Postat av: Sofia

Mera tack! :)

2012-02-20 @ 20:53:01
Postat av: Anna

Men neeej fett synd om elvira. tyckte nåt skulle hända där men elvira o jasmin borde bli vänner

fett bra arnars

2012-02-20 @ 21:29:20
Postat av: Ellen

Haha jag och Louis är för söta!:) Jätte bra!:)

2012-02-21 @ 01:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0