You stole my heart - Del 27

- Det va från Liam , dom kommer hem imorgon! sa han och dom andra log. Jag kände hugget i bröstet. Hur skulle det vara mellan mig och Liam när han kom tillbaka. Fast jag kunde inte komma undan längtan efter honom. Imorn skulle jag ta tag i allting. Jag skulle prata med Liam. För såhär funkade det inte att ha det.
- Orkar du följa med till flygplatsen imorgon? frågade Harry och jag nickade.


Jag vaknade tidigt nästa morgon. Och jag kunde inte somna om så jag gick upp och duschade. Jag stod länge och bara lät vattnet rinna över kroppen. Jag tänkte på vad jag skulle säga till Liam idag. Jag va ganska nervös. För antagligen var han arg på mig. Annars skulle han väl inte dratt sådär bara. Eller så kanske det inte alls hade med mig och göra. han kanske inte brydde sig om mig längre. Jag hoppade ut ur duschen och torkade mig på handuken. Jag tog försiktigt runt plåstrena. Blodfläckarna hade blivit mer rosa nu. Sen fortsatte jag till gaderoben. Innan jag gick in kollade jag vädret. Det va ganska fint så jag bestämde mig för att ha klänning. Det blev en benvit klänning med en jeansjacka över för att dölja det fula bandaget. Efter som jag mistänkte att där skulle vara fans vig flygplatsen så ville jag inte precis springa runt och visa det. Harry och killarna skulle hämta upp mig om 2 timmar så jag hade gott om tid till att fixa mig. Därför bestämde jag mig för att locka mitt långa hår. Så jag satte på plattången och även lite bra musik. Fast jag va väldigt nervös så känndes det som om det skulle bli en bra dag. Det va första gången jag kände mig redo för att gå ut sen "den" dagen.
.
- Hej grabbar! sa jag och hoppade in i Louis bil. Zayn satt bak medans Harry och Louis satt där fram.
- Hej , du verkar glad idag! sa Zayn och log stort.
- Det är jag också! svarade jag och log tillbaka.
- Snygg är du också idag , lockat håret? frågade Harry och vände sig om.
- Nej jag vaknade såhär! sa jag ironiskt och han räckte tungan åt mig. Jag skrattade lite och Louis började köra. Jag hade rätt. När vi kom fram till flygplatsen stod där hur mycket fans som helst. Där stod också rätt mycket poliser. Killarna hoppade ur bilen och började skriva atugrafer och ta kort. Jag däremot fortsatte in på flygplatsen. Där låg ett starbucks fik precis vid ingången och jag gick beställde en frapino. När jag satt där såg jag två välbekanta ansikten komma gåendes. Jag tog snabbt min dricka och gick ut till dom.
- HEEEEJ JASMINE! skrek Niall och kom springandes mot mig.
- Heeeej och akta armen! sa jag när han kramade mig.
- Haha oj förlåt! svarade han och jag log mot honom. Liam gav mig en hastig kram också.
- Killarna är där ute med alla fansen. Sa jag och Niall och Liam började gå mot utgången. Jag tog snabbt tag i Liams arm och han vände sig om.
- Jag måste prata med dig! sa jag och han nickade.
- Kan jag komma till dig efter jag packat upp och så? frågade han och jag tyckte mig skymta ett litet leende. Jag nickade och släppte honom.

kort del jag vet.. Men jag har inte tid att skriva mer ikväll/natt. Men kommer mer imorn LOVAR! :)

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-28 @ 00:45:56
Postat av: Wanja

Underbart!!

2011-12-28 @ 01:18:59
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jätte bra, mera!:)

2011-12-28 @ 02:31:48
Postat av: keekar

shiit sitter typ o biter på naglarna snälla MEEEEEr

2011-12-28 @ 03:21:43
Postat av: Jessica

Jättebra de är så sjukt spännande:)

2011-12-28 @ 09:42:18
Postat av: M

Grymt bra! :D

2011-12-28 @ 12:23:26
Postat av: Amanda

Sjukt bra!

Längtar sjukt mycket till nästa del!

2011-12-28 @ 15:48:41
URL: http://myonedirectiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0