You stole my heart - Del 10

Har hänt:
- Killar vi har besök! sa han och alla vände sina blickar mot mig. Det va då jag mötte ett par bruna ögon. Exakt samma ögon jag mött två dagar tidigare.

Liams perspektiv.
Jag mötte hennes ögon. Den kaxiga tjejen som kommit in i rummet var nu borta. Jag kunde inte tolka hennes blick. Men hon såg nästan lite rädd ut. Som om hon inte viste vad som hände.
- Killar detta är Jasmine , ja Louis du har ju redan träffat henne! sa Harry och log stort.
- Zayn! sa Zayn och sträckte fram handen.
- Liam! sa jag när hon tagit Zayn i handen. Det gick en stöt genom min kropp vid hennes beröring. Jag tittade i hennes ögon men hon vek snabbt ner sin blick.
- Hade ni trevlig på eran dejt? frågade Louis
- Middag med vän! rättade Harry och alla började skratta utom Jasmine. Hon stod fortfarande och tittade ner i marken.
- kalla det avd ni vill! sa han och blinkade med ena ögat.
- Haha kul Louis! sa Harry och kastade en kudde på honom.
- Ska ni kolla film med oss? frågade Niall som kom in i vardagsrummet med en chipspåse i högsa hugg.
- Nej vi ska spela tv-spel , kom! sa Harry och tog hennes hand och dom försvann ut.
- Kände du henne på något sett? frågade Zayn och jag vände blicken från Jasmine till honom.
- Eh..Vad menar du?
- Asså Liam vi är inte blinda! sa Louis och började skratta.
- Hon blev plötsligt väldigt blyg när hon såg dig! sa Zayn och jag tittade ner.
- Jag sprang nog in i henne häromdagen.
.
Jasmines perspektiv.
Jag kände Liams blickar i ryggen. Jag ville så gärna vända mig om och möta hans blick. Även om känslan jag fick när jag mötte dom gjorde mig rädd så var den samtidigt spännande. Vad hände med mig? Vad gjorde Liam som gjorde mig så osäker? Vi kom in i ett rum och Harry stängde dörren bakom sig.
- Okej Jasmine ,  vad hände? sa Han och jag tittade ner.
- Inget..
- Haha jag är inte blind. Du blev helt plötsligt blyg och osäker! sa han och jag skrattade lite.
- Helt ärligt vet jag inte vad som hände.
- Har du träffat Liam innan? frågade han.
- Nej! ljög jag...

Kort del , men jag hade skrivit mycket mer men sen råkade jag radera hela delen. men mindre är bättre än inget , right?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie'

super bra! :D

2011-12-12 @ 17:55:30
Postat av: Anna

Fett bra!!!!!

Snälla skriv mer!!!!!

2011-12-12 @ 18:05:32
Postat av: M

Grymt bra! :)

2011-12-12 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0