You stole my heart - Del 6

Har hänt:
Vem va denna killen? Och varför hade jag blivit helt stum när jag såg honom. Jag va inte den tjejen som blev kär. Jag blev aldrig kär i någon. Visst , det va många killar som hade hängt efter mig och Elvira och visst hade jag haft en del förhållanden. Men det va inte min grej. Jag hade prövat med hur många killar som helst men blev alltid lika trött på dom varje gång.
- Skärp dig Jasmine! mummlade jag till mig själv. Jag bettede mig som en barnunge..

Jag kom in i lägenheten och sparkade av mig mina skor.
- Åh Jasmie du är hemma , kom så äter vi! sa Pappa.
- Inte hungrig. sa jag och gick förbi honom in på mitt rum. Jag drog av mig tröjan och blev livrädd när jag hörde att någon öppnade dörren.
- Är det en riktig tatuering? frågade Kajsa som stod i dörröppningen.
- Mhm savarde.
- Gjorde det inte ont att göra den , och hur vågade du pierca tungan? sa hon och satte sig på sängen.
- Nä, det va väl bara att våga.
- vad har du gjort på armen? frågade hon och jag blev så irriterad på henne.
- Kan du sluta fråga eller?!
- Asså kom inte hem till oss och tro att du kan bestämma. Här är det mina regler som gäller! sa hon och reste sig upp.
- Ja visst snorunge! sa jag och hon gick ut och smällde igen dörren hårt efter sig. Jävla äckliga fjortis tänkte jag och drog på mig en av pappas tröjor. Det knackade på dörren och jag suckade.
- Kom in! skrek jag och dörren öppnades försiktigt.
- Jasmine snälla ge dom en chans! sa pappa när han kom in i rummet.
- Jag har fan inte valt det här pappa , jag vill fan inte ha några nya syskon. Jag vill ha min pappa! sa jag ilsket.
- Vad har jag gjort för fel? Varför är du så här? var är den Jasmine som är min dotter? frågade han med en sårad röst.
- Hon försvann precis som du gjorde för två år sen!
- Jag har aldrig försvunit!
- Så vad kallar du detta då? Flyttar till ett helt nytt land och byter ut mig och Emil med två nya barn.
- Du och Emil kommer alltid först.
- Ja för det visar du ju så mycket , du vet säkert inte äns att han har flyttat till stockholm! skrek jag.
- Jo det vet jag! sa han.
- Gå ut! sa jag och han vände.
- Jasmine, du är min dotter och jag älskar dig! sa han och stängde dörren.
.
Jag satte mig i sängen och tog upp min dator. Jag loggade in på twitter och såg att jag hade sjukt mycket mentions i form av "OMG Harry tweetade dig" osv. Vem va Harry? jag skrollade ner lite och såg att någon Harry Styles hade skrivt till mig. " Hej Jasmine , du glömde din Ipad på cafét. Du kanske vill ha tillbaka den?" stod det. Juste ja det va ju han jobbiga killen på starbucks. Jag gick in på hans profil och till min stora förvåning hade han över en miljon följare. Då slog det mig. Det va ju Harry Styles från one Direction. Inte för att jag brydde mig särskilt mycket. Jag va inget fan precis och hade bara hört dom på Nrj någon gång. Men nu visste jag i alla fall vart jag hade sett honom. Och hur fan kunde jag glömma min Ipad. Den va ju inte liten precis. Jag gick in på mina medelanden och såg att han hade skrivit sitt nummer till mig.
.
- Hej det är Jasmine! sa jag när han svarade.
- Åh hej! svarade han.
- Kan vi träffas imorgon så jag kan få tillbaka min Ipad? frågade jag.
- Ja visst , på samma ställe som idag?
- Ja klockan 1 !
- Okej då ses vi då! sa han och jag nickade och kom på mig själv att han inte kunde se mig.
- Mm hejdå! sa jag och la på.
__________________________________________________________________________________________________
Del 6 nu , vad tycker ni
vem av killarna tror ni det kommer handla om?
Och för er som inte förstår vem Emil är så är dte Jasmines bror :)

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-09 @ 15:12:56
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Nathalie'

jätte bra!

2011-12-09 @ 15:13:33
Postat av: Anonym

Awesome ,tror att den kommer handla om Louis :)

2011-12-09 @ 17:21:18
Postat av: Daniella

Jättebra xxx

2011-12-09 @ 17:38:03
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättebra och jag älskar uppdateringen!!!!!

2011-12-09 @ 18:48:37
Postat av: M

Grymt bra!

2011-12-09 @ 19:06:02
Postat av: julia

liam

2011-12-10 @ 01:41:18
Postat av: Roza

mer mer mer

2011-12-10 @ 10:40:01
Postat av: Wanja

Snälla, låt det handla om underbaraste Liam!!!

2011-12-14 @ 23:21:49
URL: http://saadestoories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0