You stole my heart - Del 31

- Hej tjejer! sa Liam och log. Hon kom fram till honom utan att säga ett ord. Hennes ögon va stora om tefat. Sedan vände hon blicken mot mig. Hennes ögon va svarta av hat och hon stirrade ilsket på mig. Utan ett ord gick hon fram till mig istället. Hon höjde näven och slog till mig. Jag vacklade till och kände hur kinden blev varm. Utan att tänka mig för slog jag tillbaka...

Liams perspektiv.
Jag såg tjejen slå Jasmine med knyten näve. Jag stirrade häpet på dom. Det blixtrade till i Jasmines ögon och hon slängde sin väska på marken och slog tillbaka. Det tog inte lång tid innan dom låg på marken och brottades. Jag fick lite smått panik. Vad fan skulle jag göra? Utan att tänka mig för sprang jag dit. Jag lyfte upp Jasmine och höll fast henne.
- Hjälp till!! skrek jag till den lite blyga tjejen som verkade vara syster till hon som slog. Hon virrade på huvudet som om hon varit fastfrusen. Sedan tog hon tag i sin syster.
- Vad är felet på dig? röt jag till tjejen som stod och försökte ta sig loss.
- Hon slog ju också! sa hon argt.
- I självförsvar ja. Vad är felet på sånna som dig? sa jag argt och tog Jasmine i handen. jag tog upp hennes väska och vi hoppade in i bilen och då brast det för Jasmine. Hon började gråta. Tårarna strömmade ner för hennes kinder.
.
Jasmines perspektiv.
Liam höll mig tätt intill sig. Jag grät mot hans bröst. Ja hade ju lovat mig själv att inte falla tillbaka till mitt gamla jag. Men allt detta gjorde det så svårt. Så fort jag kämpat mig upp kom någon och puttade ner mig igen.
- Förlåt Liam! sa jag och han kramade mig hårdare.
- Säg inte förlåt! sa han och jag log lite för mig själv. Bilen stannade utanför Liams lägenhet och vi gick ut. Han ställdes sig mitt imot mig och tittade mig rakt i ögonen. Han torkade bort en tår som rann från min kind. Sedan böjda han sig sakta ner. Jag kände hjärtat börja slå hårdeare och jag blev narvös. Våra läppar möttes i en kyss. Jag hade ju kysst Liam innan. Men det va inte på samma sätt. Detta va speciellt.

Förlååt för en såå kort del. Men jag fick skriva om hela delen eftersom jag inte blev nöjd med den förra. (sen är man ju lite sliten från igår ;) )
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra ! :)

2012-01-01 @ 21:10:00
Postat av: N

skiit nice kan knappt vänta tills nästa kap!!<3

2012-01-01 @ 22:00:53
Postat av: Wanja♥

Sååå bra! Kan inte vänta till nästa kapitel!!

2012-01-01 @ 22:01:27
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även om det var kort var det grymt bra kan inte vänta.

2012-01-01 @ 22:19:50
URL: http://oneednoveller.blogg.se/
Postat av: M

Så jävla bra! :D

2012-01-02 @ 00:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0