You stole my heart - Del 28

- Killarna är där ute med alla fansen. Sa jag och Niall och Liam började gå mot utgången. Jag tog snabbt tag i Liams arm och han vände sig om.
- Jag måste prata med dig! sa jag och han nickade.
- Kan jag komma till dig efter jag packat upp och så? frågade han och jag tyckte mig skymta ett litet leende. Jag nickade och släppte honom.

- Ses vi sen? frågade Harry när jag hoppade ur bilen.
- Eh.. nej jag kan inte , imorgon? frågade jag och han nickade glatt. Jag gav Liam en blick innan jag stängde dörren. Jag gick upp i lägenheten och när jag kom in blev jag genast glad.
- Hej Daniel! sa jag och gav honom en kram.
- Hej , läget? frågade han och jag log. Det va längesen nu jag träffade min "bror".
- Helt ok , vad gör du här?
- Ska hämta lite möbler! sa han. Vi småsnackade lite innan jag bestämde mig för att gå in på mitt rum och kolla en film. Jag startade datorn och gick in på facebook. Det hade inte hänt så mycket så jag loggade in på twitter istället. Inget speciellt hade hänt där heller. Fast när jag kom till trenderna trendade "Liam och Danielle" . Jag sökte på det och ALLA skrev typ att dom tyckte det va synd att dom gjort slut och att Liam inte skulle vara med någon annan för dom passade så  bra tillsammans. Jag fick en klump i magen när jag läste alla tweets. Jag vet inte varför men den bara va där.
.
Det knackade lätt på dörren och in kom Liam. Han va otroligt snygg. Han satte sig på sängen bredvid mig.
- Förlåt Liam , jag har varit så jävla dum. Sa jag och kollade ner på mina händer.
- Jag med, jag trodde det kunde bli något mellan oss. Men det va innan jag förstod att du älskade Harry. Och jag är jätte glad för er skull! sa han och jag satte saliv i halsen. Jag fick en ljudlig hostatack och Liam tittade häpet på mig.
- Jag älskar inte Harry , eller jo men absolut inte på "det" sättet. Jag gillar dig... sa jag och kände att jag rodnade.
- Men du och Harry har ju.. ja.
- Jag vet.. Men det va för att jag va arg på dig. Jag lovade mig själv att aldrig mer bli kär. Och så kom du och förstörde allt! jag skrattade lite men fortastte sedan.
- Sen fick jag reda på att du hade flickvän och allt. Jag blev ledsen fast jag inte hade någon rätt till det.. sa jag och kände att tårar kom okontrolerat ur mina ögon. Han la armen runt mig och trog mig tätt intill sig.
- Jag gillar dig, vi kan ta det lugnt och se vart det leder? sa han och jag kände klumpen i magen släppa.
- Ja , men vi behöver inte berätta för någon att vi...Dejtar? frågade jag och skrattade lite åt mig själv. Jag hade tvekat väldigt mycket innan jag sa att vi dejtade.
- Nej , vi behöver ju inte rusa ut till hela världen och berätta. Jag och Danielle har ju precis gjort slut...
- Jag vet, och jag vill vänta med att berätta för Harry. Men, enough with the heavy stuff. Vad ska vi göra på får första dejt? frågade jag och han skrattade.
- Vad sägs om att hyra en film och dra hem till mig? frågade han och jag nickade.
- Låt mig bara byta om till något mer bekvämt! sa jag och gick in i gaderoben. Jag tog ett par håliga tights, ett linne och en jeansshorta över det.
.
- Då drar vi! sa Liam när jag kom ut igen. Jag nickade och tog på mig mina skor. vi gick ner på gatan och började gå mot Liams lägenhet. Klockan va kanske 4 och solen stod fortfarande ganska högt på himmlen. Det känndes rätt att gå här med Liam.

Kommentarer
Postat av: Wanja♥

Såååå braa!!!♥

2011-12-28 @ 18:02:56
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jätte bra :D

2011-12-28 @ 18:33:26
Postat av: Jessica

Jätte bra :D

2011-12-28 @ 18:34:37
Postat av: Jessica

Jätte bra :D

2011-12-28 @ 18:35:04
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-28 @ 18:49:12
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: Nathalie'

supppeeeer bra, meer!

2011-12-28 @ 20:45:32
Postat av: M

Asbra! :)

2011-12-28 @ 23:05:26
Postat av: Wanja

Kan seriöst inte vänta!! Mer!

2011-12-29 @ 10:34:23
URL: http://saadestoories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0