You stole my heart - Del 23

Niall stängde dörren efter sig. Jag drog täcket över huvudet och skrek. Jag va tvungen att ta mig ur. Ta mig ur detta helvetet. men hur fan då? "Jasmine SVARA!! Vad ska jag göra utan min bästavän?" 13e smset från Harry. "kom hit..." svarade jag.

10 minuter senare stod Harry i dörröpningen. Hans ögon var rödgråtna. Han satte sig bredvid mig i den stora sängen.
- Vad hände?
- Jag vet inte...
- Vad är det mellan dig och Liam igentligen? frågade han och jag tittade ner.
- Inget. Fråga inte om de... Fråga ALDRIG om det! sa jag och la mig mot hans bröst. Han höll om mig och jag drog ín hans doft.
- Du är som en syster för mig, tänk skulle jag förlora dig.. Jag trodde jag skulle göra det idag...
- Harry , du kommer aldrig förlora mig! sa jag och han log lite. Det va Nialls förtjänst att Harry inte förlorat mig. Det va tack vare Niall som jag låg här omfamnad av min bästa vän.
- Vi ska nog inte.. ja du vet..mer! sa han och log lite generat.
- Nej jag tror inte det heller! sa jag och torkade bort tårarna som envisades med att rinna ner för min kind. Dörren öppnades och där stod Liam. Han ögon var rödkantade och jag stirrade på oss. Sedan vände han och gick lika fort ut igen.
- Liam!! FAAAN! skrek jag och dunkade huvudet i en kudde.
- Vad va det där? frågade Harry och kollade shockat på mig.
- Det är nog bäst du går nu...
- Snälla stäng inte ute mig! sa han och tittade ledsamt på mig.
- Harry..
- Ja ja ring om du ångrar dig! Sa han och gick ut. Nu var jag helt ensam igen. Vad fan skulle jag ta mig till. Det kanske va bäst att bara bryta kontakten med killarna. Men skulle det behövas. Skulle jag behöva bryta kontakten med min bästa vän och min kärlek. Jag klarade inte av att vara hemma så jag gick ut.
.
Jag gick länge längs gatorna. Det va inte så mycket folk ute och jag brydde mig inte om dom som va där. Jag kom fram till en tatueringssalong. Utan att tänka gick jag in där.
- Hej jag vill tatuera mig! sa jag till den sjukt tatuerade killen bakom disken.
- Ja det brukar dom flesta som kommer in hit vilja ha. Sa han och flinade lite.
- Mm när har ni tid?
- Vi har en tid just nu , så om du har bestämt vilken du vill ha så kan vi göra den nu! sa han och log.
- Den! sa jag och pekade på en bild på väggen.
- Då kan du följa med här! sa killen och gick bakom ett skynke till en brits.
.
-Tack så mycket! sa jag och gick mot kassan. Killen som visat mig vägen till britsen satt nu och ritade bakom disken.
- Hej ! sa jag och han tittade upp.
- Hej , hur blev den? frågade han och jag sträckte fram handen.
- Så!
- Snyggt , det blir 180 £ sa han och jag tog fram mitt kort.
- Va det klart nu? frågade jag när jag dragit kortet.
- Yes , du är över 18 va? frågade han och jag log.
- Nepp bara 17! sa jag och gick ut. Jävla idiot som frågade mig det efter jag gjort tatueringen. Vad skulle han göra? Ta bort den?
.
Jag kom innan för dörren och pappa satt och jobbade vid köksbordet.
- Hej! sa han och reste sig upp.
- Hej!
- Vad är det det? frågade han och pekde på min handled. Jag tog fram den och visade.
- en tatuering.
- Vad fan har du gjort?! skrek han.


Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2011-12-26 @ 14:54:02
Postat av: emma

jäkligt bra ! :)

2011-12-26 @ 16:04:13
Postat av: ebba

nästa del, nuuuu !:)<3

2011-12-26 @ 16:55:04
Postat av: M

Asbra! :)

2011-12-26 @ 16:59:28
Postat av: Nina

åh, jag dör om inte hon och liam blir tsm!!!! mer liaaaam <3

2011-12-26 @ 17:21:03
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: keekar

wOw

2011-12-27 @ 01:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0