You stole my heart - Del 24

Jag kom innan för dörren och pappa satt och jobbade vid köksbordet.
- Hej! sa han och reste sig upp.
- Hej!
- Vad är det det? frågade han och pekde på min handled. Jag tog fram den och visade.
- en tatuering.
- Vad fan har du gjort?! skrek han.

- Tatureat mig? sa jag.
- Utan att fråga mig först?! skrek han igen.
- Det är ju inte precis min förtsa tatuering! sa jag och visade honom min tatuering på dom 3 små fåglarna på min axel. sen visade jag min blomranka nere vid foten.
- Vad menar du med detta? Har mamma sagt ja till det? frågade han lite lugnare denna gången.
- Ja , och till mig tungpiercing och navlen. i läppen och ögonbrynet också fast dom har jag tagit ut för ett tag sen! sa jag och log.
- Jag tror jag behöver ta ett allvarligt snack med din mor! sa han argt.
- Ge dig jag är förfan 18 snart! sa jag irriterat.
- Ja precis SNART!
- Gubbjävel , jag har fan inte valt att bo här!! skrek jag och gick in på mitt rum. Jag smällde igen dörren och slängde mig på sängen. Dörren öppnades igen och Kajsa stod och flinade i dörröppningen.
- Vad är felet på dig din äckliga lilla fjortis?!?! skrek jag och hennes flin försvann.
- Gå och dö! det är ändå ingen som vill ha dig här. Inte din pappa , inte din mamma , inte Harry eller Liam eller någon av dom andra. Och absolut inte jag! sa och smällde igen dörren igen. Hennes ord var som skott i bröstet. Jag kämpade mig upp ur sängen och smög ut till köket. Jag öppnade pappas spritskåp och tog ut en full flaska bacardi. Sedan smög jag tyst in på mitt rum igen.
.
Flaskan va tom. Jag låg på badrumsgolvet omgiven av blod. Blodet kom från den handleden jag inte tatuerat. Jag hade gjort stora märken ända upp till armväcket. Jag kände inte min kropp längre. Jag kunde inte röra mig. Det gjorde inte ont fysikst. Men det känndes som någon stack knivar i mitt hjärta.
.
Han lyfte upp mig. Jag ville skrika att han skulle släppa ner mig. Att jag mådde bra. Att jag inte behövde någon hjälp. Att jag bara behövde ligga där och få känna mig värdelös. Men jag fick inte fram ett ljud. Han skrek på min pappa. Och han kom inrusande med Kristen och Kajsa tätt bakom. Pappa kollade förskräkt på mig. Alla tres ögon fylldes av tårar. Kristen tog upp sin telefon och gick ut ur rummet. Liam bar ut mig ur badrummet. Jag förtsod inte varför alla var så hysteriska. Det va några småsår. Det var inte så att jag höll på att dö.
- Jasmine hör du mig? frågade Liam medans tårarna rann ner för hans kinder. Jag ville svara ja. För jag hörde ju honom. Men då kom smärtan som en bomb. Jag skrek högt och vred mig i hans armar.
- Ta det lungt hjärtat , vi är här! viskade Liam i mitt öra. jag fick ur mig ännu ett skrik. Sen blev allt svart...

Till dig Wanja , Liam kommer in i novellen mer snart. Jag lovar!
Andra delen idag , vad tycker ni? :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhgud.. gråter nästan.. ;s

så bra del <3

2011-12-26 @ 17:08:02
Postat av: Wanja♥

Haha, awwwww, gulligt av dig<3 Men herregud så bra!!!

2011-12-26 @ 17:21:43
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN GUD KVINNA DU SKRIVER HELT SJUKT BRA?!?!??! MER MER MER IKVÄLL SNÄLLA?

2011-12-26 @ 17:23:35
Postat av: Bella

MÄNNISKA DU SKRIVER MEGA BRAAAA :D JAG DÖR FAN HÄR!;)♥

2011-12-26 @ 17:26:36
Postat av: Anonym

M.E.R

2011-12-26 @ 17:41:56
Postat av: emma

mer! så jäkla bra ! :)

2011-12-26 @ 17:48:43
Postat av: julia

Så jäkla bra jag längtar tills nästa!!

2011-12-26 @ 18:12:40
Postat av: Anonym

Bra meeeeen hon ska ju vara med Harry!!!!!!!

2011-12-26 @ 18:20:05
URL: http://stolemyhearttonight.blogg.se/
Postat av: Nina

mer mer mer!

2011-12-26 @ 18:35:42
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Nathalie'

SKIT BRA !! snälla mer idag!!

2011-12-26 @ 19:08:52
Postat av: Anonym

GUUUD VA BRAAAA!!!! NEJ HON SKA VARA MED LIAM OCH VARA BÄSTIS MED HARRY!!!! :') <3

2011-12-26 @ 19:09:21
Postat av: Anonym

As bra mer idag snällllaaaa!!! :D

2011-12-26 @ 19:32:06
Postat av: M

Sjukt bra! :)

2011-12-26 @ 20:21:03
Postat av: keekar

7kt bra men känns som dom andra killarna knappt finns me!!

p.s Ä.L.S.K.A.R din B.L.O.G.G!!!<3

2011-12-27 @ 01:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0