You stole my heart - Del 21

- God morgon snygging! sa han och drog ner mig i soffan.
- Haha godmorgon! Sa jag och han kramade mig.
- Ska vi hitta på något idag? frågade han och jag tänkte efter.
- Visst , men vad?
- One Tree Hill maraton i vår lägenhet? Louis har alla boxar! sa han och log stort.

Vi kom in i lägenheten och hörde massa ljud från vardagsrummet. Vi gick in och tog av oss skorna och sedan fortsatte vi till köket.
- Cola? frågade han och jag nickade. Han kastade burken till mig och tog en till sig själv. Vi gick in i vardagsrummet och där satt Zayn, Louis , Niall och Liam. Liam mötte min blick men vände snabbt ner den igen. Mem jag fortsatte att kolla , jag hade inte gjort fel. Eller jo det hade jag...
- Tja killar! sa Harry och slängde sig i soffan.
- Hej! sa Niall utan att vända blicken från tvn. Jag satte mig tyst i soffan och tittade ner. Harry la amren om mig och jag såg hur Liams blickar drogs till oss. Dom andra var helt inne i spelet och märkte inte hur spänd stämmingen var. Liam reste sig och gav mig en menande blick. Sedan försvann han in i köket. 2 minuter senare reste jag mig.
.
- Vad fan tror du att du håller på med?! sa jag högt men inte så högt att killarna i andra rummet hörde. Han tittade ner.
- Jag har gjort slut med Danielle.
- Asså du kan inte bara göra så  mot din flickvä..du har vadå? sa jag shockat.
- Jag har gjort slut med Danielle..
- Jag hörde vad du sa, men varför?!
- för din skull... sa han med blicken klistrad på golvet.
- Du sket i att säga att du har tjej och nu har du gjort slut med henne på grund av mig?! Kan det blir mer fel? sa jag ilsket och han tittade upp. Tårarna stod högt upp i båda våra ögon.
- Förlåt Jasmine.
- Liam , varför?! Nej , nej , nej det här går inte! sa jag och satte mig på en stol. Jag tittade tomt ut i luften. Hur skulle jag förklara att jag haft sex med Harry flera gånger under natten.  Hur skulle jag förklara att jag inte kunde blir kär. Att jag inte ville få mitt hjärta krossat.. igen. Att jag inte kunde trilla tillbaka till mina problem.
- Varför går det inte?
- För att jag har legat med Harry!! skrek jag och sprang ut ur köket och in i vardagsrummet.  Tårarna sprutade och när jag kom in tittade alla killar förvånat på mig. Skir , dom hade hört vad jag sa. Jag sa inget utan sprang ut i hallen , jag drog snabbt på mig mina skor och öppnade dörren.
- Jasmine vänta.. sa Harry som stod bakom mig.
- Jag kan inte Harry...

Kommentarer
Postat av: Nina

åhh, meeer! Snälla snälla snälla ett litet til idag! Hon och Liam måste bli tsm <3

2011-12-25 @ 22:01:38
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Wanja

Braaa!!!!!:) Mer Liam!!<3

2011-12-25 @ 23:25:50
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: ebba

Alva, jag har läst detta tre gånger nu jag kan inte vänta mer på nästa del !:)

2011-12-25 @ 23:49:28
Postat av: emma

Jättebra !!! :)

2011-12-26 @ 00:04:01
Postat av: keekar

M.E.E.E.R!!

2011-12-26 @ 02:58:13
Postat av: Nathalie'

meeeeeer!! :D

2011-12-26 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0