You stole my heart - Del 19

- För att jag har lovat mig själv att inte bli kär , och jag är farligt nära på att bli det!

Jag tittade i hans ögon och såg hur ledsen han blev.
- Förlåt.. sa jag och vände mig om. Jag gick ut ur rummet och in på toaletten. Där lät jag tårarna rinna. Jag kunde inte hejda dom. Varför? Varför va allt så svårt? Så komplicerat och helt jävla in i helvetes fel.
- Här kan jag ju inte sitta! mummlade jag och torkade bort tårarna. Sedan kollade jag mig i spegelen för att försäkra mig om att man inte såg att jag gråtit. Jag tog en djupt andetag och gick mot mitt rum. Jag öppnade dörren och där satt dom alla och spelade tv-spel.
- Jasmine är i mitt lag! skrek Louis och jag skrattade.
- Det är hon inte alls! sa Harry och klappade på den lediga platsen bredvid honom.
- För att göra det enkelt så är hon i mitt lag! sa Zayn och drog ner mig bredvid honom.
- Har jag ingen talan alls? frågade jag och dom började skratta.
- Nej! sa Harry och log stort. Jag tog ett vinglas från bordet som jag antog va mitt. Jag drack upp hela och Louis fyllde på det igen.
- Liam, du verker helt nere. Saknar du Danielle? frågade Niall och titta på Liam.
- Eh..va? svarade han och jag försökte möta hans blick. Vem fan va Danielle?!
- Ja , ni har ju inte träffats på rätt länge. Sa han och la armen runt Liam.
- Ja , jag saknar henne väl! sa han och tittade ner.
- Vem är Danielle? frågade jag och log mitt största fejkleende.
- Åh det är Liams tjej , dom har varit tillsammans i över ett år! sa Zayn och log.
- Jaha vad gulligt! sa jag och reste på mig. Jag satte mig bredvid Harry och tog hans hand.
- Du sover här inatt va? viskade jag i hans öra och han nickade. Jag log och tog en stor klunk av vinet.
- Dissade du mitt lag nu? frågade Zayn och försökte se sårad ut. Alla började skratta utom Liam.
- Haha ja, Harry är så dålig så han behövde mig mer! sa jag och Harry tittade förolämpat på mig medans dom andra vek sig av skratt. Sedan började han kittla mig. Jag skrek av skratt.
- Harry skärp dig! fick jag fram.
- Säg att jag är bäst i hela världen!
- Harry är sämst i hela världen! sa jag och han kittlade mig mer.
- Säg det! sa han och skrattade.
- Okej  okej,  Harry är bäst i hela världen. Han släppte mig och jag slog honom på armen.
- Vad var de där bra för? sa han och tog sig lite för armen samtidigt som han skrattade lite.
- Du är elak! sa jag och log. Men hela tiden snurrade "Danielle" och "Liams flickvän" runt i mitt huvud. Vad fan höll han på med? Han hade tjej och sedan kysste han mig. Tänk om hon fick reda på det? Tänk om typ något fan eller någon fick veta att Liam kysst mig. Då kunde det gå illa för Liam. Och inte bara Liam utan även hela One Direction. Vad fan skulle jag göra? även om jag va sjukt arg på Liam så ville jag inte att något sådant skulle förstöra för honom. Hade dte varit för ett år sen hade jag gått ut med det direkt. För sån äcklig bitch va jag då. Men inte nu , något hade förändrat mig. Eller rättare sagt någon. Harry.
- Jag måste dra nu , sa Liam och reste sig upp.
- Men vi hänger med va , killar? sa Niall och reste sig upp han med. Zayn och Louis nickade men Harry skakade på huvudet.
- Stannar här ett tag! sa han och dom andra nickade och gick ut.

Kommentarer
Postat av: M

Grymt bra!

2011-12-23 @ 14:30:30
Postat av: Lollo

en till idag?? snäääll! :D

2011-12-23 @ 14:36:10
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Wanja♥

MEEER!!! Snälla!! Så sjukt himla underbart fantastiskt bra! Men mer om Liam!

2011-12-23 @ 15:06:24
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-23 @ 15:06:41
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Nina

men åååh, hon och liam måste bli tsm :o



meer! :)

2011-12-23 @ 15:25:01
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Jessica

Kan inte du skriva ett och sen göra ett tidinställt inlägg som vi kan få imorgon, som julklapp (A):D



btw. lika bästigt som vanligt :D

2011-12-23 @ 15:37:25
Postat av: Anonym

As bra meer!!

2011-12-23 @ 21:15:36
Postat av: Nathalie'

suuper bra!!!

2011-12-25 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0