You stole my heart - Del 20

Hade det varit för ett år sen hade jag gått ut med det direkt. För sån äcklig bitch va jag då. Men inte nu , något hade förändrat mig. Eller rättare sagt någon. Harry.
- Jag måste dra nu , sa Liam och reste sig upp.
- Men vi hänger med va , killar? sa Niall och reste sig upp han med. Zayn och Louis nickade men Harry skakade på huvudet.
- Stannar här ett tag! sa han och dom andra nickade och gick ut

Så fort Niall stängt dörren vände jag mig om och kysste Harry.
- Vänta , detta kommer inte förstöra våran vänskap va? frågade Harry och jag skakade snabt på huvudet. Sedan böjde han sig ner och kysste mig igen. Hans händer letade  sig än en gång in undet min tröja. Fast denna gången drog han av den. Han kysste mig ner över halsen och på nyckelbenet. Jag rös till samtidigt som jag la mig ner. Han låg över mig och jag hjälpte honom va med sin tröja. Sedan knäppte jag upp min behå och Harry formade sin hand runt mitt vänstra bröst.
.
30 minuter senare låg vi tätt intill varandra i soffan. Vi båda andades hög samtidigt som vi fnissade lite.
- Så Jasmine , vad är vi igentligen? frågade Harry och jag log.
- Har du sett filmen "Friends with benefits" ? frågade jag.
- Ja.
- Vi är som dom! sa jag och skrattade lite.
- Så det betyder att vi kommer bli kära sen? sa han och log stort.
- Nej , inte den delen! sa jag och blinkade med ena ögat. Jag vände mig om och slöt ögonen. Här låg jag naken tätt intill min bästavän. Och mitt hjärta tillhörde någon annan. Och han hade flickvän. Kunde detta bli värre?
- JASMINE!!! skrek Kajsa. Japp det kunde bli värre och det blev det precis. Jag han precis rycka till mig ett täcke innan hon slet upp dörren.
- Vad?! sa jag irriterat
- Oj , haha stör jag? sa hon. Hon va riktigt full och kunde knappt stå på benen.
- Eh.. nejdå inte alls! sa jag ironiskt. och hon flinade sitt äckliga flin.
- Har ni kvar något vin? frågade hon.
- Nej , och du ska fan inte ha mer! sa jag.
- Någon som haft ett dåligt ligg! sa hon och smällde igen dörren. Jag tittade förvånat på Harry som såg helt häpen ut. Sedan brast vi båda ut i gapskratt. Jag kunde inte sluta.
.
Jag vaknade innan Harry. Han låg och snarkade lite tyst. Jag tog mig försiktigt ur hans grep och gick och duschade. Sedan gick jag in i gaderoben. Det blev ett svart linne ett par korta jeans shorts och en vit kofta. Och ifall vi skulle gå ut fick det bli Jeffery campbell skorna till. Jag gick tillbaka in i sovrummet och Harry hade vaknat.
- God morgon snygging! sa han och drog ner mig i soffan.
- Haha godmorgon! Sa jag och han kramade mig.
- Ska vi hitta på något idag? frågade han och jag tänkte efter.
- Visst , men vad?
- One Tree Hill maraton i vår lägenhet? Louis har alla boxar! sa han och log stort.

Del 20 dagen då Louis Tomlinson fyller 20 år. Och detta är min julklapp till er!
Så ett stort Grattis till vår Boo Bear. Bomba nu twitter med grattis till vår stora kille!
och till slut GOD JUL PÅ ER ÄLSKADE NI!

Kommentarer
Postat av: keekar

7kt bra novell!!

p.s GoD JuL på dig du me!!<3

2011-12-24 @ 05:44:50
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2011-12-24 @ 08:39:15
Postat av: Jessica

bra del :D

god jul på dig med;)

2011-12-24 @ 17:43:50
Postat av: M

Sjukt bra! Och god jul på dig med! :)

2011-12-24 @ 19:00:26
Postat av: Nathalie'

as braa meer :D

2011-12-25 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0