You stole my heart - Del 18

där stod stod han. Mellan Zayn och Niall. Han tittade mig i ögonen i vilket kändes som en evighet fast bara va några sekunder. Jag kramade dom, Liam sisst.
- Pappas och Kristens rum om 10! viskade jag i hans öra.

Vi gick föbi köket och killarna hälsade lite snabbt på Kajsas kompisar. Sedan gick vi in på mitt rum. Killarna hade med sig pizzorna och även några flaskor vin till. Vi satte oss i soffan och började äta.
- Jasmine , har du vinglas någonstans? Frågade Louis.
- Yes , i köket sa jag och han försvann ut.
- Kommer snart! sa Liam och försvann ut han med. Jag, Zayn Niall och Harry satt kvar och efter bara några minuter kom Louis tillbaka med sex stycken vinglas. Han hällde upp till alla och jag tog några klunkar.
- Ska bara kolla till Kajsa och hennes kompisar lite , ni kan sätta på en film eller spela tv-spel så länge! sa jag och dom nickade.
.
Jag öppnade dörren och där stod Liam vid fönstret. Jag fick bita mig i läppen för att inte hoppa på honom. Han va så sjukt snygg. Jag tog ett djupt andetag för att säga något när han vände sig om.
- Liam ja... Han böjade sig ner och kysste mig. Jag rös i hela kroppen när jag besvarade den. Hans varma tunga letade sig in i min mun och jag la amrarna om honom. Han drog mig närmre sig så att vi stod så tätt som möjligt.
- Liam vänta! sa jag och han tittade in i mina ögon.
- På? sa han och skrattade lite.
- Vadå på? sa jag förvirrat.
- Vänta på vadå? sa han och jag skrattade lite men kännde mig dum.
- Vi kan inte göra det här! sa jag och han tittade snabbt ner.
- Varför? mumlade han och jag kände hur tårarna brände bakom ögonen.
- För att jag har lovat mig själv att inte bli kär , och jag är farligt nära på att bli det!..

Här är en kort del , men det kommer en till idag. Jag lovar!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

grymt, mer! :D

2011-12-23 @ 11:10:27
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: emma

så jäkla bra ! :)

2011-12-23 @ 12:26:53
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: Wanja

MER!!:D

2011-12-23 @ 12:38:53
URL: http://saadestoories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0