You stole my heart - Del 17

Harrys perspektiv. (senare på kvällen)
- Louis , du måste komma hit nu!!!! skrek jag i telefonen



- shiit vad här han? sa han stressat.
- Nej ingenting , tänkte bara höra om du hade lust att komma hit?
- är du dum i huvudet?! fan vad du skräms , men ja vi kommer nu!
- Vilka vi? svarade jag.
- Jag , Liam , Zayn och Niall! svarade han.
- Okej! sa jag sedan och la på.
- Kommer dom andra killarna också? frågade Jasmine.
.
Jasmines perspektiv
Han nickade och jag kände en klump i magen. Liam skulle komma hit. Jag hade erkänt hur kär jag va i honom och sen kysst Harry. Hur fan skulle detta bli? och hur fan tänkte jag?
- Så kul! sa jag och tvingade fram ett leende. Harry tittade skeptiskt på mig , han såg igenom mitt fejkade leende. Men jag hade tur, för han frågade inte utan började istället babbla på om annat.
.
- Jasmine lyssnar du? frågade han och jag avbröts i mina tankar.
- Nej .. förlåt! sa jag och tittade lite skamsett på honom.
- Jag frågade hur många polare din syrra skulle ha! fortsatte han.
- Kalla inte henne min syrra , och jag vet inte! sa jag lite irriterat. Jag vet inte varför jag blev irriterad på Harry. Han hade ju inte gjort något fel.
- Sluta va så sur hela tiden! sa han och tittade på mig.
- Förlåt.. sa jag och gav honom en kram. Det plingade till i Harrys mobil och han log.
- Killarna är här nu , dom bad oss komma och öppna! sa han och vi båda reste oss upp. Jag öppnade min dörren och kände en rök och spritblandad doft. När jag kom ut i köket satt där ett tio-tal tjejer. I mitten satt Kajsa med en cigg mellan fingrarna.
- Kajsa för helvete! du kan inte röka här inne! sa jag och gick fram till henne. Jag tog ciggen och fimpade den i en ölburk.
- Ey , vad fan gör du! gapade hon. Men jag lyssnade inte utan gick till några fler tjejer som satt och rökte. Jag fimpade alla och sedan stirrade jag ilsket på dom.
- Om jag ser en till röka här inne åker ni alla ut, fjortisar! sa jag och vände mig om mot dörren. Där stod Harry coh småflinade lite.
- Säg inget! sa jag och han log.
- Det ska jag inte! sa han och puttade till mig. Sedan öppnade han dörren och där stod stod han. Mellan Zayn och Niall. Han tittade mig i ögonen i vilket kändes som en evighet fast bara va några sekunder. Jag kramade dom, Liam sisst.
- Pappas och Kristens rum om 10! viskade jag i hans öra.

Tråkig del och dålig skriven. Men hoppas ni gillar det alla fall !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar det iaf! hoppas på mer snart! :D

2011-12-19 @ 22:25:46
Postat av: M

Grymt bra!

2011-12-19 @ 22:43:44
Postat av: Wanja

MEEEEER!! Kan inte vänta!!!

2011-12-19 @ 23:10:26
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: emma

superbra ! :)

2011-12-20 @ 00:07:43
Postat av: Nathalie'

jättebra!! :DD

2011-12-20 @ 17:58:31
Postat av: Anonym

As bra meer!! :)

2011-12-20 @ 23:16:17
Postat av: Jessica

Vi gillart inte, vi ÄLSKART! :D

när kommmer nästan? ;)

2011-12-21 @ 20:52:39
Postat av: One Direction diary

Du är riktigt duktig på att skriva! Grymt kapitel hörru :)

2011-12-22 @ 20:55:08
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Nina

Mer mer mer mer :) bääääst, kan inte vänta

2011-12-23 @ 00:00:00
URL: http://ninakaufmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0