You stole my heart - Del 13

30 minuter senare hoppade jag in i en taxi och bad taxi-killen köra till Harrys och Louis lägenhet.

- Hej! sa Harry när han öppnade dörren. Han böjde sig ner och gav mig en kram.
- Hej! sa jag glatt.
- Du verkar glad idag , hänt något speciellt? frågade han och log.
- Nej , bara det att jag slapp Kajsa imorse! sa jag och vi båda log.
- Så vad ska vi hitta på idag? frågade Harry och gick in i köket. Jag följde efter och satte mig på en av dom höga stolarna.
- Jag vet inte , kan vi inte baka? Frågade jag och han sken upp.
- Jo, sockerkaka? frågade han och jag nickade. Vi tog fram alla grejer och började blanda ihop smeten.
- Vad fan gör du?! utbrast jag när Harry kastade en hand full med mjöl på mig. Han asgarvade och jag tog mjölet från honom. Jag kastade lika mycket på honom och det tog inte lång tid innan mjölkriget va igång på riktigt. Han kom upp bakom mig och kramade mig samtidigt som han mulade mig med mjöl. Vi hörde hur Dörren öppnades och in i köket kom Liam och Louis.
- Hej! sa Harry. Liam mötte min blick sedan vände han och gick.
- Hej Harry! sa Louis glatt sedan gick han efter Liam.
- Vad va det där om? frågade Harry och jag ryckte på axlarna. Sedan tog jag mjölet och hälde det som va kvar i påsen över honom.
- Det där ska du få för! sa han och började kittla mig.
- ASSÅ HARRY JAG DÖR ! skrek jag samtidigt som jag höll på att kvävas av mina skrattanfall. Jag vände mig om och kom nära Harry , alldeles för nära. Han böjde sig ner och kysste mig och jag besvarade den. När jag förstod vad vi höll på med avslutade jag snabbt kyssen.
- Förlåt.. sa Harry och jag log lite.
- Det är okej , bara det inte händer igen sa  jag och kramade honom.
- Det kommer det inte sa Harry och log så som bara han kan.
.
1 månad senare.
Livet hade väl inte varit det bästa den senaste månaden precis. Kajsa hade varit allmänt störd i huvudet. Daniel hade flytat ut ur lägenheten. Jag undvek Kristen och pappa så mycket jag kunde. Jag och Harry hade spenderat all hans lediga tid tillsammans. Det hade gått rykten om att vi va tillsammans med Harry hade förnekat det på intervjuer och sånt. Liam hade inte pratat så mycket med mig sen den kvällen han följde med mig hem. Och det gjorde ont. För jag hade den känslan kvar varje gång jag såg honom. I början va den läskig och jag viste inte vad det var med mig. Men ju mer jag hade tänkt på det insåg jag att jag var kär i honom...Riktigt jävla kär.


Kort del tyvärr , men vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är fett bra!!!!!

2011-12-14 @ 21:05:11
Postat av: M

Grymt bra! :)

2011-12-14 @ 21:56:29
Postat av: Anonym

As bra meer!!

2011-12-14 @ 22:44:06
Postat av: emma

Så jäkla bra ! :)

2011-12-15 @ 00:04:47
Postat av: Nathalie'

super braa! :)

2011-12-15 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0