...

Kommer kanske bli dålig upptaderinge fram tills på torsdag pga att jag ska iväg , men jag tror att jag har tillgång till dator där så ska försöka lägga upp minst två delar fram tills dess. Jag hoppas ni fortstter följanovellen ändå. Sen vill jag bara säga att jag blir så sjukt glad av alla snälla komentarer och det gör mig så peppad på att skriva mer. Så fortsätt med det!
.
Btw, ni får jätte gärna komentera vad ni vill ska hända eller någon idé som ni har så kanske jag kan få in det i novellen.
Kram på er !

Kommentarer
Postat av: C

Gud vad jag älskar denna novellen! Lätt en av de bästa som jag har läst (jag har läst jäääävligt många)!! Längtar till nästa del och självklart kommer jag fortsätta läsa! Kan inte typ bli lite drama mellan Jasmine, Harry och Liam? Typ kärlekstrubbel! Skulle vara lite spännande!



Kramkram!

2011-12-17 @ 12:34:29
Postat av: Wanja♥

Sjukt underbar novell! Äntligen någon som skriver mer om liam! Älskar det! Men skulle bli ännu gladare om han kom ännu mr i centrum;)

2011-12-18 @ 18:17:28
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskar den hära novellen, jag läser runt 18 stycken och din är den ända som sticker ut. Alla andra har så mycket drama utanför familjen, älskar att den hära, för det finns människor som är som henne, alla är inte sådära super lyckliga, med perfekta famuljer. Du äger ;D

2011-12-18 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0